kolczyk do nosa na magnes ?

1. Data: 2005-07-06 20:18:14

Temat: kolczyk do nosa na magnes ?
Od: "dziadek" <u...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy sa kolczyki do nosa "montowane" na magnes? tzn ze jedna czesc wewnatrz
nosa a na zewnatrz
ten taki brylancik :) siostra chce sobie zrobic ale juz lepiej niech naklada
niz przekluwa

pozdrawiam
dziadek

1. Data: 2005-07-06 20:21:06

Temat: Re: kolczyk do nosa na magnes ?
Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziadek napisał(a):

> [...]
> nosa a na zewnatrz
> ten taki brylancik :) siostra chce sobie zrobic ale juz lepiej niech naklada

Bez sensu, a pomyślałeś co się stanie jak tę końcówkę wciągnie?
Mam normalny kolczyk w nosie, a i tak czasem końcówka się odczepi i
przeżywam stres żeby ją "wydmuchać"

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-07-06 22:32:44

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziadek" <u...@w...com> napisał w wiadomości

> czy sa kolczyki do nosa "montowane" na magnes? tzn ze jedna czesc wewnatrz
> nosa a na zewnatrz ten taki brylancik :) siostra chce sobie zrobic ale juz
> lepiej niech naklada niz przekluwa

Owszem są takie rzeczy, tylko wątpię czy ich właściwym przeznaczeniem jest
akurat nos. Miałam kiedyś takie dwa i szczerze to łatwiej jest ten magnesik
upuścić przy zakładaniu i zgubić niż wciągnąć. Trzyma się naprwdę fajnie, a
jeszcze lepiej na uchu. Dobra rzecz żeby przekonać się czy NA PEWNO chcesz
sobie zrobić dziurę w tym miejscu i czy wsadzenie tam kolczyka to dobry
pomysł. Mnie skutecznie zniechęciło (no i manewry koleżanki, która miała i
kolczyk i katar ;-)), ale pomysł z wypróbowaniem godny polecenia.

Q.

1. Data: 2005-07-07 09:45:01

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bez sensu, a pomyślałeś co się stanie jak tę końcówkę wciągnie?
> Mam normalny kolczyk w nosie, a i tak czasem końcówka się odczepi i
> przeżywam stres żeby ją "wydmuchać"

O rany, ja noszę bez zatyczki tylko samego kolczyka. Zatyczka chyba by mi
tamowala oddychanie ;)

Pozdr
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-07-07 10:34:58

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> O rany, ja noszę bez zatyczki tylko samego kolczyka. Zatyczka chyba by
> mi tamowala oddychanie ;)

Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia, kłopoty zaczynają się w przypadku
kataru.

1. Data: 2005-07-07 10:50:30

Od: "dziadek" <u...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qciara" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Owszem są takie rzeczy, tylko wątpię czy ich właściwym przeznaczeniem jest
> akurat nos.

hmm a czy wiesz moze gdzie mozna takie cos kupic i ile to kosztuje?
sek polega w tym, ze moja siostra chcialby miec tam kolczyka ale jej maz
czyli moj szwagier
jest temu bardzo przeciwny i <tu zacytuje siostre> zachowuje sie w tym
przypadku jak tyran :)
(jest baaardzo przeciwny kolczykowaniu tatuowaniu i paleniu papierosow)
dlatego tez siostra zeby nie robic czegos wbrew malzonkowi wybiera tzw.
mniejsze zlo ;)

dziekuje, pozdrawiam
dziadek

1. Data: 2005-07-07 17:58:37

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pare dobrych lat temu sprawilam sobie taki gadzet (coby sprawdzic reakcje
rodzicow po powrocie z obozu;)), tzn to byl taki zwykly kolczyk na magnes i
wygladal kiepskawo, bo mocno odstawal od skory..poza tym nie trzymal sie na
tyle dobrze, abym z nim swobodnie chodzila i nie martwila sie o jego
odczepienie;) nie wiem moze teraz sa juz takie nowsze bardziej plaskie i z
mocniejszym magnesem.. jednak normalny kolczyk to co innego.. chyba sprawdze
czy mi jeszcze dziurka nie zarosla i sprawie sobie jakies male swiecidelko
na wakacje;)
Pozdrawiam- Madzia K.

1. Data: 2005-07-07 18:10:54

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm a czy wiesz moze gdzie mozna takie cos kupic i ile to kosztuje?

Kupić można w większości sklepów ze sztuczną biżuterią albo nawet u
jubilerów czasami. Koszt tak do 10pln zdaje się.

> [...]
> przypadku jak tyran :)
> (jest baaardzo przeciwny kolczykowaniu tatuowaniu i paleniu papierosow)

a jakie jest jego zdanie na temat biżuterii nazębnej? Też ładne i pomysłowe
i świeci ;-) i nie trzeba się w żaden sposób "uszkadzać"!?

> dziekuje, pozdrawiam
nie ma sprawy ;-) też pozdrawiam

Q.

mat na upaly