kolczyk - ropa i zaczerwienienie

1. Data: 2005-09-02 16:57:40

Temat: kolczyk - ropa i zaczerwienienie
Od: rogus <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ogolnie skusilem sie ostatnio na kolczyk w uchu. Przekulem sobie
malzowine gorna. PRzekucia dopuscil sie kolega, pilismy rum i zaczelo
byc nudno - to pwoeidzial, ze przekuje. Jako ze substancja odkazajaca
nie zostala odrzucona przez zaladek uznalem, ze odkarze rumem i igielka
swiezuchna tez byla.

Hmmm kolczyk jest srebrny. Nie polewam utleniona, bo wiem, ze to sie
wtedy lubi pitolic - spirytusem, teraz zaczalem aloes tam walic(zobacze
czy pomoze)

Teraz tak, wiem ze pewnie nic nowatorskiego nei uslysze, ale chodzi
bardziej o uspokojenie siebie. To akceptowalne, ze leci ropa i jest
lekko spuchniete jak troche poruszam(bo jak nie dotykam powiedzmt ze si
jest... tylko ropa cieknie i przysycha, wiec chcac nie chcac czasami
musze rozruszac)

Kto poratuje?
Dzieki z gory...
jak cos to poprostu wyciagne... nei chce miec problemow zdrowotnych z
powodu jakiegos glupiego kawalka metalu...

--
--------- Marek Mollin "Rogus" ---------
--- myblogspace: http://rogusblog.tk ---

1. Data: 2005-09-02 19:21:07

Temat: Re: kolczyk - ropa i zaczerwienienie
Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekko spuchniete jak troche poruszam(bo jak nie dotykam powiedzmt ze si
> jest... tylko ropa cieknie i przysycha, wiec chcac nie chcac czasami

Przekułam sobie ucho również w tymże miejscu ( z tym, że w salonie) ale dla
pocieszenia powiem, że się równiez babrało ;)) i co mniej pocieszające
dłuuugo.
-Po pierwsze dlatego, że jak spałam to mimowolnie mi się haczyło o poduchę i
rozwalało to co się zdążyło zagoić.
-Dwa (co może Cie nie dotyczyć) mam uczulenie na wszystko co nie jest
srebrem, tak wiec stal chirurgiczna z której zrobiony był kolczyk
pogarszała mi tylko sprawe.
-Trzy- fakt, że przekuliście ucho igłą może mieć znaczenie o tyle, że zwykłe
igły (bo zakładam, że mówimy o zwykłej) są dużo mniejsze od tych którymi
przekówają w gabinetach (tam mają dość grube)
-Przemywałam wodą utlenioną i jakoś wyszłam z tego babrania się. Co nie
zmienia faktu, że troche to trwało.
Nie wiem od czego to zależy, może od tego, że jest tam chrząstka a nie sama
skóra jak na dole ucha. Ale spokojnie, powinno się zagoić ;)

pozdrawiam i życzę szybkiego gojenia się
Sylwia

1. Data: 2005-09-03 17:53:53

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

z kolczykami tak bywa. co sie jednak tyczy obchodzenia się z uchem teraz: aloes
nie bardzo.
łagodzi - owszem ale i silnie nawilża.
jeśli masz w domu jakąś maść z antybiotykiem: detreomycyna byłaby chyba
najlepsza - to dośc szybko załatwi sprawę ropy.
ewentualnie w aptekach mają czasem takie maści w "papierku" - w saszetce, bez
recepty, na jednorazowe wypadki.

jeśli tylko igła była czysta, to poważniejszych kłopotów z powodu kolczyka nie
będzie.

pozdrówki

Ola

1. Data: 2005-09-05 10:15:48

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Sylwia:
> przekówają w gabinetach (tam mają dość grube)
[...]

Na wszystkie diabły i demony, P R Z E K Ł U W A Ć.

A mnie się uszy przekłute 1 marca jeszcze nie zagoiły. Na nieustanne
ropienie znakomicie pomogła maść Tribiotic, sprzedawana w aptekach w
malutkich saszetkach. Smaruję tym płatek ucha i sztyft kolczyka.

Saddie
--
saddie - Even a monkey will write Shakespeare given enough time.
hell.pl - What the fuck is a shakespeare?

1. Data: 2005-09-05 10:54:22

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> writes:

> A mnie się uszy przekłute 1 marca jeszcze nie zagoiły. Na
> nieustanne ropienie znakomicie pomogła maść Tribiotic

Jakby ci coś pomogło, to byś chyba nie pisała, że się nie zagoiły?

Może kolczyk uczula i trzeba zmienić na inny?

MJ

1. Data: 2005-09-07 09:45:02

Od: "tiTLa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy jest jakas straszna roznica w babraniu miedzy uchem a
pepkiem... w kazdym po uzywaniu tribiotyku, przemywaniu sola fizjologiczna i
innymi tego typu pierdolami kolczyk babral mi sie ponad 8 miesiecy. wkurzona
pognalam do apteki (ktorejs z kolei) i pani aptekarka poradzila mi
wyprobowac masc : HOMEOPLASMINE. po kilku smarowaniach (6-8 razy, nie
pamietam ale nie dlugo) kolczyk zupelnie zapomnial o babraniu. tak wiec
goraco polecam.

pozdrawiam - Aska ( po roku czytania wreszcie sie odzywajaca:-))

1. Data: 2005-09-09 08:06:37

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Michal Jankowski:
> Jakby ci coś pomogło, to byś chyba nie pisała, że się nie zagoiły?

Pomogło, bo się już nie paprzą ohydnie. Zaledwie rozkrwawiają co czas
jakiś.

> Może kolczyk uczula i trzeba zmienić na inny?

Było grane.

Saddie

1. Data: 2005-09-09 18:06:05

Od: "EMS21" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tiTLa <t...@o...pl> napisał(a):

masc : HOMEOPLASMINE. po kilku smarowaniach (6-8 razy, nie

Uszy miałam przekłuwane 25 lat temu i za każdym razem, gdy zakładam po
przerwie jakiekolwiek kolczyki, lubią mi się "babrać", ale taka moja uroda.
Tribiotic jest skuteczny, ale czasem bywa zawodny, więc zainteresowała mnie
Twoja informacja. Jakiej firmy jest tam maść (jak się domyślam z nazwy,
homeopatyczna) i ile mniej więcej kosztuje?

1. Data: 2005-09-11 15:45:04

Od: "tiTLa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej firmy jest tam maść (jak się domyślam z nazwy,
> homeopatyczna) i ile mniej więcej kosztuje?

> http://www.gazeta.pl/usenet/

masc faktycznie jest homeopatyczna. firmy Laboratoires BOIRON. kosztuje ok
12 zl.
dziala tez na "zdrapki" :-) zaliczylam ostatnio pieknego dzwona na schodach
i serio pomaga.

pozdrawiam - Aska

1. Data: 2005-09-11 17:33:34

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał(a):

> A mnie się uszy przekłute 1 marca jeszcze nie zagoiły. Na nieustanne
> ropienie znakomicie pomogła maść Tribiotic, sprzedawana w aptekach w
> malutkich saszetkach. Smaruję tym płatek ucha i sztyft kolczyka.

A mi ropialo jedno ucho... no to przeklulam obok... tez ropialo... no to
przeklulam drugie ucho i jusz nie ropieje:D
mehi.hk.pl

Czym bylo by zycie gdyby nie ryzyko......

wesele i przebieranie się panny młodej po północy
zabrze - szukam dobrej kosmetyczki
La Roche Effaclar , Sebium H20-proszę o opinię.
woskowanie bikini
sukienka chińska