nowa koleaznka na liscie pl.rec.robotki-reczne

1. Data: 2004-08-17 13:48:47

Temat: nowa koleaznka na liscie pl.rec.robotki-reczne
Od: "Ania S." <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny (i chłopaki, jeśli są)
Cieszę się bardzo, że mogę uczestniczych w waszych rozmowach. Do tej pory
jedynie je obserwowałam. Dziękuję Dorotce za pomoc w stawianu pierwszych
kroków na stronach dot. robótek ręcznych. Pozdrawiam wszystkich i do
usłyszenia. Może kiedyś komuś pomogę lub pochwalę się tym, co zrobiłam. Ze
względu na brak czasu niezbyt mi to wychodzi. Ale może na urlopie
macierzyńskim coś wydziergam.........Pa.

1. Data: 2004-08-17 15:19:15

Temat: Re: nowa koleaznka na liscie pl.rec.robotki-reczne
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Cie w gronie robotkowiczek :) mam nadzieje, ze Ci sie tu spodoba i razem
pojdziemy na robotkowe spotkanie, na ktorym jeszcze nie bylam, ale jestem
bardzo ciekawa :)

pozdrawiam
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-08-17 15:44:22

Temat: kolejna nowa :)
Od: " ketaide" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Też jestem nowa i choć zaistniałam już na pl.rec.robotki-reczne nie miałam
jeszcze okazji się przedstawić, za co przepraszam :) Głównie szydełkuję,
czasami robię na drutach a ostatnio nawet odświeżyłam znajomość z widełkami,
na których dziergać nauczyła mnie moja babcia.
Szkoda, że tak późno Was odkryłam, mogłabym wydziergać tyle fajnych
rzeczy... Teraz cierpię na brak czasu, może jesienią się cos zmieni.
Pozdrawiam serdecznie
ketaide
Białystok

1. Data: 2004-08-17 16:00:27

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> względu na brak czasu niezbyt mi to wychodzi. Ale może na urlopie
> macierzyńskim coś wydziergam.........Pa.

Czyzby kolejna Wroclawianka??, serdecznie witamy.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-08-17 16:12:54

Temat: Re: kolejna nowa :)
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam kolejną miłośniczkę szydełka.

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-08-17 18:47:55

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj przyszla mamusiu, na kiedy masz termin?
Rozgość się u nas na dobre.
Monika z Rybnika (z terminem 18.10.2004 r.)
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-08-17 18:48:58

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj wsród nas i zostan z nami jak najdłużej.
Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

1. Data: 2004-08-17 20:25:14

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć dziewczyny (i chłopaki, jeśli są)
> względu na brak czasu niezbyt mi to wychodzi. Ale może na urlopie
> macierzyńskim coś wydziergam.........Pa.

witam :)
i z tym macierzynskim to wykorzystaj go ile sie da bo ja przegapilam ten
czas...
moje dziecko bylo wyjatkowo dobre - jadlo i spalo :)
dopiero teraz musze za nim ganiac z wywieszonym jezykiem (trzyletni
chlopiec)

kasiatoya

1. Data: 2004-08-18 06:58:49

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm>
napisał w wiadomości news:cftjsb$7eb$1@news.onet.pl...
> Witaj przyszla mamusiu, na kiedy masz termin?
> Rozgość się u nas na dobre.
> --
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika (z terminem 18.10.2004 r.)

Gratuluje "ciezarowkom", Moniko jesli nie przegapilam, to ty chyba po raz
pierwszy chwalisz sie brzusiem.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław mama dwoch dziewuch

1. Data: 2004-08-18 08:35:35

Od: " " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ketaide <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Cześć
To i ja skorzystam z okazji i się przedstawię, czytam Wasze forum od
niedawna, nawet zabrałam głos pare razy, ale nie przedstawiłam się jeszcze
:-).
Mieszkam w Gdyni i robie na drutach i na szydełku, jestem samoukiem, ale mam
juz pare prac na swoim koncie.
Jak trafiłam na wasze forum (przypadkiem) zaczęłam dziergać ponownie po ok
1,5 rocznej przerwie, i mam głowę pełna pomusłów, tylko doba jakaś krótka ;-)

Pozdarawim serdecznie
Gosia z Gdyni

xxx-prośba o schemat
[szydelko] jak to sie robi ????