kolejna nowa :)

From: " ketaide" <k...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: kolejna nowa :)
Date: Tue, 17 Aug 2004 15:44:22 +0000 (UTC)

Cześć!
Też jestem nowa i choć zaistniałam już na pl.rec.robotki-reczne nie miałam
jeszcze okazji się przedstawić, za co przepraszam :) Głównie szydełkuję,
czasami robię na drutach a ostatnio nawet odświeżyłam znajomość z widełkami,
na których dziergać nauczyła mnie moja babcia.
Szkoda, że tak późno Was odkryłam, mogłabym wydziergać tyle fajnych
rzeczy... Teraz cierpię na brak czasu, może jesienią się cos zmieni.
Pozdrawiam serdecznie
ketaide
Białystok