kolejne problemy z kwiatami

1. Data: 2007-06-17 10:41:54

Temat: kolejne problemy z kwiatami
Od: stefandora <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiepski ze mnie ogrodnik, chociaz intencje mam dobre... petunie wisza
pod sufitem. pieknie kwitly przez pare tygodni po zakupie, teraz tylko
usuwam stare kwiatki, a nowe sie nie pojawiaja / rozwijaja. to samo z
werbena (czerwona). kwitla pieknie, po czym przestala. nie potrafie
sobie z tym poradzic,nie wiem, czy daje za duzo wody, czy za malo...
nie maja zadnych innych oznak. za to kocanka rosnie jak szalona, a
pelargonia jest w stanie status quo. paki sie nie rozwijaja i nie
rosnie. ma stala ilosc kwiatkow. bardzo prosze, pomozcie i poradzcie.
z gory dziekuje, dorota.

2. Data: 2007-06-17 10:46:58

Temat: Re: kolejne problemy z kwiatami
Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefandora" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> werbena (czerwona). kwitla pieknie, po czym przestala. nie potrafie
> sobie z tym poradzic,nie wiem, czy daje za duzo wody, czy za malo...

A zasilasz je? Może światła mają za mało? Moje petunie i werbena /fiolet i
bordo/ rosną jak wściekłe na balkonie mocno nasłonecznionym , podlewane raz
dziennie z zasilaniem płynnym Plantavitem 4 do roślin kwitnących.

Beata

3. Data: 2007-06-17 11:18:26

Od: stefandora <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 12:46, "Beata" <s...@p...gazeta.pl> wrote:

> A zasilasz je? Mo e wiat a maj za ma o?

sa na balkonie poludniowo wschodnim, a podlewam woda z nawozem do
kwiatow balkonowych Substral. na opakowaniu nawet sa wymienione te
kwiaty, ktore mam.

4. Data: 2007-06-17 14:24:30

Od: stefandora <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 12:41, stefandora <s...@g...com> wrote:

[ciach]

i jeszcze chcialam podrzucic dwa zdjecia
http://www.geocities.com/stefandora/moje_kwiaty.html

pierwszy kwiatek - co to jest i czy w jego naturze jest "pokladanie
sie"? na razie trzymam go przywiazanego do kijka, by trzymal pion, bo
sam z siebie tego nie robi.

drugi kwiatek - begonia. nie wiem, czy te obiawy sa spowodowane
brakiem czy nadmiarem wody. co sadzicie?

dorota

5. Data: 2007-06-18 17:09:41

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ wiszą pod sufitem to nie jest Pan w stanie sprawdzić (a sprawdzać
trzeba naprawdę często, co nie znaczy, że za każdym razem podlewać) czjuż
mają suchi, czy jeszcze ziemia jest wilgotna...
M.

6. Data: 2007-06-18 19:52:08

Od: stefandora <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 19:09, "MM" <m...@o...pl> wrote:
> Poniewa wisz pod sufitem to nie jest Pan w stanie sprawdzi (a sprawdza

sprawdzam rano i wieczorem - zdejmuje doniczke w tym celu
ale pare dni temu zaczelam podlewac mniejsza iloscia wody, ale za to
czesciej i chyba zaczyna sie robic lepiej.

dorota :)

7. Data: 2007-06-21 16:10:59

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko
> usuwam stare kwiatki, a nowe sie nie pojawiaja / rozwijaja.

Proponuję skrócić do międzywęźli, przy których są wybijające pędy
boczne.

Zadbaj o to by donice nie były zbyt nasłonecznione. Osłoń je.

> to samo z
> werbena (czerwona). kwitla pieknie, po czym przestala. nie potrafie
> sobie z tym poradzic,nie wiem, czy daje za duzo wody, czy za malo...

j.w.

> pelargonia jest w stanie status quo. paki sie nie rozwijaja i nie
> rosnie.

Może miała słaby system korzeniowy i teraz go solidnie wzmacnia.
Cierpliwości, jak się umocni to odbije i będzie dobrze.:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

8. Data: 2007-06-22 08:08:58

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "stefandora"
> drugi kwiatek - begonia. nie wiem, czy te obiawy sa spowodowane
> brakiem czy nadmiarem wody. co sadzicie?

lejesz po lisciach albo jest wystawiony zbytnio na slonce i sie parzy

h.

9. Data: 2007-06-22 18:34:01

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> lejesz po lisciach albo jest wystawiony zbytnio na slonce i sie parzy
>
> h.

8-)
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-06-22 20:41:26

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> 8-)

no co sie kojarzy? ;-)

Autorska Pracownia Aranżacji Krajobrazu BELLIS zaprasza, trojmiasto
PRZYDATNE
chwast między jalowcem Wiltonii
rozpoznawanie drzew
Jaki kompresor do przedmuchania nawadniania?