kolekcje roślin

91. Data: 2003-02-05 05:45:17

Temat: Re: kolekcje roślin
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Tak, pozostaje mi sie ludzic, ze maczniak odpusci...

Pozdrawiam,
Bpjea

<5FP%9.99938$i73.23831084@twister.neo.rr.com>...

92. Data: 2003-02-05 05:48:38

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze ten mankament jest wspolny dla wielu gatunkow syberyjskich.

pozdrawiam,
Bpjea

93. Data: 2003-02-05 10:03:13

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> wrote in

> A ja poszukuję gożdzika, który nazywa się Kartuzek, gdzie go kupic?
> Ela Ł.

Eal, widzialas to
http://www.ricecreekgardens.com/diancart.html
Pozdrowienia - Ewa Sz.

94. Data: 2003-02-05 12:35:50

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogłądałam, ale nie ma tego którego poszukuję. Mam w domu katalog J.Parker i
w nim zdjecie.
Wyobrażam je sobie jako idealna roślina okrywowa; ładne szaro- zielone
listki, pełne kwiaty na krótkich nóżkach i długi okres kwitnienia VI-X i do
tego sześć kolorów. Jeszcze liczę na Holandię, prawdopodobnie w kwietniu
pojadę....

Pozdrowienia
Ela
Ewa, a czy znasz czubatkę ubiorkolistną, czy nadaje się na okrywową i czy
warta jest zachodu....tyle, że to jednoroczna.

8...

95. Data: 2003-02-05 13:20:22

Temat: Odp: kolekcje roślin
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta Luczynska <E...@a...waw.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:b1r0er$sl9$...@f...acn.pl...
> [...]
> Wyobrażam je sobie jako idealna roślina okrywowa; ładne szaro- zielone
> listki, pełne kwiaty na krótkich nóżkach i długi okres kwitnienia VI-X i
Elu coś mi się wydaje, że te goździki będą trochę inaczej wyglądałyniż sobie
wymarzyłaś. W katalogu Starkla zdjęcia są prawie identyczne,rosliny wydają
sie być niziutkie, a tymczasem w opisie jest, że dorastają do 30 cm a z tą
obfitością kwiatów też raczej przesadzili. Mało prawdopodobne by przez całe
lato tak pięknie i obficie kwitły. Mam jednak nadzieję, że się mylę.
Kaśka

96. Data: 2003-02-05 13:29:29

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogłądałam, ale nie ma tego którego poszukuję.

Ale jest kartuzek :-)

> J.Parker i w nim zdjecie.

Na ich stronie to samo zdjecie jest przy dwoch roznych gozdzikach :-)
(albo mi sie strony nalozyly, ale chyba nie).
Swoja droga tyle jest ladnych gozdzikow na swiecie...

> [...]
> zielone listki, pełne kwiaty na krótkich nóżkach i długi okres
> kwitnienia VI-X i do tego sześć kolorów. Jeszcze liczę na Holandię,

Zycze Ci gwaltownego przyboru gotowki :-)

> Ewa, a czy znasz czubatkę ubiorkolistną, czy nadaje się na okrywową i
> czy warta jest zachodu....tyle, że to jednoroczna.

Tylko z widzenia :-)
Moge powiedziec, ze biale z ciemnym srodkiem sa bardzo ladne, bo fioletowe
jakos tak mnie nastrajaja filozoficznie :-))
Z tego co czytalam, to polecaja ja na skalniaki (pojedyncze rosliny) albo
hurtowo na okrywowa - to wszystko, co wiem.
Aha - pisali, zeby nie dac sie zwiesc drewnieniem dolnej czesci - i tak
jest jednoroczna, ale to juz wiesz :-)
IMHO gozdziki bylyby lepsze
Pozdrowienia - Ewa Sz.

97. Data: 2003-02-05 13:37:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> Eal, widzialas to
> http://www.ricecreekgardens.com/diancart.html

A ja sie zastanawiam, co za gozdziki rosna w Prokletiju
(gory na granicy jugoslowiansko-albanskiej). Kiedys dawno
tam bylem i te gozdziki pachnialy jak szalone. A bylo ich
mnostwo. Po serbsku gozdzik to karanfil, od nich nawet
wziela nazwe jedna z najwyzszych gor w tamtej okolicy.

Kedy niedawno bylem w Pirenejach, widzialem tam podobne
gozdziki, ale tak nie pachnialy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

98. Data: 2003-02-05 13:53:46

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

To narazie pozostanę przy żeniszkach, jest ich 3 kolory tylko, że sporo
roboty; najpierw w domu , potem w grunt i jeszcze
czekać aż się rozrosną.

Z pozdrowieniami
Ela

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

99. Data: 2003-02-05 14:58:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3s80a.104627$i...@t...neo.rr.com

> [...]
> wziela nazwe jedna z najwyzszych gor w tamtej okolicy.
>
> Kedy niedawno bylem w Pirenejach, widzialem tam podobne

Węch już nie ten????
Pozdrawiam :-)
Janusz

100. Data: 2003-02-05 18:27:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Węch już nie ten????

Tez o tym myslalem, ale zapachy wielu moich kwiatow czuje
ciagle bardzo dobrze.

Pozdrowienia,
Michal

--