kolekcje roślin

41. Data: 2003-02-02 21:52:45

Temat: Re: kolekcje roślin
Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Hau! hau! hau!
> (odszczekałem! jak to łatwo można człowieka skorumpować!)
> :-)))))))

Czego jak czego, ale korupcji to w tej grupie się nie spodziewałem :-(
Jerry

42. Data: 2003-02-02 22:02:13

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of c...@o...pl

> Czego jak czego, ale korupcji to w tej grupie się nie spodziewałem :-(
> Jerry

Czego się nie robi dla ukochanej roslinki :-)
:-) Bogusław

43. Data: 2003-02-02 22:35:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

44. Data: 2003-02-02 22:41:33

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

(...)
> po drugiej stronie sciezki rosna wsadzone jesienia roze
> czy ten maczniak nie wlezie na nie

Wlezie napewno,w sklepach ogrodniczych są kapturki na róże nasączone
środkami przeciwko mączniakom, pytaj śmiało, mogą panie nie wiedzieć, to
niech zerkna do najnowszych katalogów - napewno znajdą dystrybutora :-))
:-) Bogusław

45. Data: 2003-02-02 22:51:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

(chociaz ja nie Gosia:) Jak dla mnie to napewno w porze owocowania ;)
A tak na marginesie widzialem ostatnio zdjecia lasu, ktorym wystepuje Vitis
mustangensis. Robi wrazenie! Oczywiscie jest to odmienna wizja winorosli,
jak sadze.

pozdrawiam,
Bpjea

46. Data: 2003-02-02 23:39:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środkami przeciwko mączniakom, pytaj śmiało, mogą panie nie wiedzieć, to
> niech zerkna do najnowszych katalogów - napewno znajdą dystrybutora :-))

:)
a te kapturki to rozom na leb
tzn na glowki(kwiatki) ponakladac
?
:)))

47. Data: 2003-02-02 23:53:01

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:018d01c2cb14$49af39c0$137c63d9@d3h6c1...

> a te kapturki to rozom na leb
> tzn na glowki(kwiatki) ponakladac
No gdzież na kwiatki! Na końce wyrastających pędów. Tylko nie kupuj takich w
kolorze beżowym. Są mało skuteczne.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

48. Data: 2003-02-03 00:11:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No gdzież na kwiatki! Na końce wyrastających pędów. Tylko nie kupuj takich
> kolorze beżowym. Są mało skuteczne.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
:))))))
zapewne za duze dla nich
jak w dowcipie "spadowywuja" im
i przez to malo skutecznie zapobiegaja rozmnazaniu sie tych maczniakow
:))))
z pozdrowienaimi i usmiechami
_hehehe

49. Data: 2003-02-03 00:27:45

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys chcialem sprawdzic, jak bardzo mozna przedluzyc wegetacje floksom,
trzymajac je w czyms na wzor "zimnej szklarni". Niestety maczniak
przeszkodzil mi w tym eksperymencie :(
U mnie co roku pojawia sie maczniak na rozy pnacej, tyle ze ona na tyle
bujnie rosnie, ze przezywa te ataki. Nie przejmowalem sie tym zbytnio, do
czasu...
W zeszlym roku niedaleko owej rozy staly w skrzynce mlode surmie. Zarazily
sie maczniakiem. :(
Znacznie bardziej jednak martwi mnie masowe porazanie debow szypulkowych
przez maczniaka.
Czy mozna temu zaradzic stosujac jakis preparat do gleby?

Pozdrawiam,
Bpjea

<012d01c2cb0b$6ca18a40$137c63d9@d3h6c1>...

50. Data: 2003-02-03 07:22:46

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> wrote in

> A ja poszukuję gożdzika, który nazywa się Kartuzek, gdzie go kupic?

Ela, jesli moze to byc dziki gatunek,a nie odmiany ogrodowe, to moge Ci
osobiscie wykopac i przytargac do Boguslawa.
Ale uprzedzam - on ma rozowy kolorek, ktory w pewnych kregach jest
okreslany (przepraszam stokrotnie) jako zajebisty. Dzga w oczy rowno.
Za to jest odporny prawie na wszystko poza zalaniem :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Re: CLEMATIS
Bylo posiedzenie
Sorki.