kolko na trawie

1. Data: 2002-03-24 21:32:12

Temat: kolko na trawie
Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe. Bylo juz o zrobieniu napisu na trawie. Ja mam nastepujacy
problem. Chce zrobic na trawniku kolo z innego rodzaju trawy. Wymaganie jest
takie aby przy koszeniu calego trawnika, to kolko odcinalo sie w miare
wyraznie. Trawa na kolko powinna byc (jesli to mozliwe) gestsza. Mozliwe, ze
wystarczy wysiac ja gesciej ale moze macie na to inny pomysl.

dziki za jakiekolwiek podpowiedzi

vpw

2. Data: 2002-03-26 09:00:33

Temat: Odp: kolko na trawie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ze
> wystarczy wysiac ja gesciej ale moze macie na to inny pomysl.

Ustawić inaczej noże kosiarki do koszenia. Chyba w ostatnim numerze
"Ogrodów" były zdjęcia jakichś nagrodzonych ogródków i m.in. takie wzory na
trawie.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-03-26 09:45:09

Temat: Re: kolko na trawie
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ustawić inaczej noże kosiarki do koszenia. Chyba w ostatnim numerze
> "Ogrodów" były zdjęcia jakichś nagrodzonych ogródków i m.in. takie wzory

Jeszcze kilka takich pomysłów i zlikwiduje resztki trawnika które mi zostały
;-))) Zaorze ,zabronuję, posadzę byliny - wszystko byle nie kółka na trawie
;-))
Bo od razu mam dalsze skojarzenia - kółko , a potem np. orzeł na trawie . A
jak orzeł to przypomina mi się Słodowy w czasie stanu wojennego i jego
pogadanka - "Zrób to sam - jak samemu zrobić sobie godło"

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof Chiliński

4. Data: 2002-03-26 11:02:46

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> [...]
>
> Ustawić inaczej noże kosiarki do koszenia. Chyba w ostatnim numerze
> "Ogrodów" były zdjęcia jakichś nagrodzonych ogródków i m.in. takie wzory

Dzieki za odpowiedz. Ale tego wlasnie chcialem uniknac. Wiem, ze powninienem
ta czesc trawnika czesciej kosic i na nizszym poziomie, ale wtedy utrzymanie
kola bedzie dosc trudne. Chcialem uproscic sobie zycie i kosic po calosci a
otrzymac taki efekt. Ale mozliwe, ze sie nie da.

vpw

5. Data: 2002-03-26 13:51:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@p...onet.pl> wrote in message news:a7pl40$pid$1@news.onet.pl...
> [...]
> kola bedzie dosc trudne. Chcialem uproscic sobie zycie i kosic po calosci a
> otrzymac taki efekt. Ale mozliwe, ze sie nie da.

Ja bym radzil posypac to kolko jakims nawozem, ktory bardzo trawa lubi,
a reszty nie posypac (choc nawozenia trawnika ogolnie nie popieram).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2002-03-26 17:44:23

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
> j...@p...onet.pl
> http://republika.pl/jkch1
> Milanówek , a obok stolica państwa urzędników

Kurcze to sie zdradze. Chce sobie zrobic putting green. A zona nie zgodzila
sie, zebym psul trawnik. Jedyne co pozostaje to zrobienie kawalka trwanika w
taki sposob, zyby bylo widac gdzie jest i byl troche inny ale nie wymagal
oddzielnej pielegnacji.

vpw

7. Data: 2002-03-27 20:05:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości
> Ja bym radzil posypac to kolko jakims nawozem, ktory bardzo trawa lubi,
> a reszty nie posypac (choc nawozenia trawnika ogolnie nie popieram).

Ja proponuję:
- wyznaczyć koło
- wybrać darń
- wysiać mieszankę traw różniącą się od pozostałej.
Np. jeżeli wcześniej wysiano mieszankę "rekreacyjną" to w okręgu wysiać
"ozdobną".
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2002-03-28 09:54:56

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> [...]
> - wysiać mieszankę traw różniącą się od pozostałej.
> Np. jeżeli wcześniej wysiano mieszankę "rekreacyjną" to w okręgu wysiać

Tak wlasnie mysle. Ja trawnik dopiero zakladam. Nie mam jeszcze ani zdzbla
trawy. Zastanawiam sie tylko czy wysianie innej mieszanki da zamierzony
efekt.

W pewnym sesia potwierdza to moje przypuszczenia.

Reasumujac to co juz przeczytalem powinienem:

- wysiac inna mieszanke
- wysiac ja troche gesciej
- nawozic mocniej ten obszar

efekt:

- kolko powinno byc widoczne i odmienne od reszty trawnika

dziekuje bardzo za porady

vpw

9. Data: 2002-03-28 18:16:42

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w .......................
> Reasumujac to co juz przeczytalem powinienem:

> [...]

Proponuję:
- nawozić wszystkie rośliny tyle ile trzeba. W tym przypadku tyle samo.
- wysiewać równomiernie lub w/g wskazań na opakowaniu. Wysiewanie gęściejsze
może być szkodliwe dla trawnika.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2002-03-29 10:01:46

Temat: WITAM ...
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

... stęskniona, po długiej nieobecności (:-).
Dziękuję wszystkim za pomoc oraz tym którzy wyrazili chęć niesienia pomocy,
przy naprawie mojego sprzętu komputerowego. Mam nadzieję, że wszystko już
będzie w porządku i nie będę musiała dalej cierpieć katuszy (:-). Teraz
tylko
3089 wiadomości do przeczytania i będę na bieżąco (:-).

Pozdrawiam ciepło - Jagoda (:-))

Ciąć mahonie?
Ziemia dekoracyjna
wisienka