Re: kolonoskopia

Data: 2003-04-03 09:07:50
Temat: Re: kolonoskopia
Od: "Jola" <j...@i...pl>

czesc mialem kolonoskopie 5 razy ,bo jestem chory na colitis ulcerosa
pobieraja wycinki czy komorki sa rakowe
samo badanie jest nieprzyjemne -a szczegolnie boli jesli chca zrobic badanie
calego jelita
to ze do dupy wkladaja ci 1,5 metra weza to nic ale to ze aby on sie
przesuwal i rozpychal scianki jelita (a niekiedy chorego ktore krwawi)to bol
i w przypadku chorych na jelito pogorszenie
jesli jestes zdrowa i szukaja polipow to po badaniu dojdziesz do siebie
o chorobie jej stanach (colitis ulcerosa)moglbym pisac duzo dnia by mi
zabraklo bo mam ja od 12 lat
zrezygnowalem z uslog lekarzy i dzis jestem zdrowy (ja wiem ze dla tych co
maja ta chorobe to dziwne wrecz niemozliwe ale tak jest i zadnych
kretynskich lekow nie biore)
pozdrawiam przemek
jak cos jeszcze chcesz na temat kolonoskopi wiedziec napisz
z...@p...onet.pl
pozdrawiam przemek