kolor cieni

1. Data: 2003-09-26 12:27:42

Temat: kolor cieni
Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie byscie doradzily mi cienie do oczu?? mam szaro-niebieskie oczy,
ciemnobrazowe wlosy, raczej jasna karnacje, troche ze sklonnoscia do
zaczerwienienia. zwykle uzywam szarych cieni, mam tez brazowe i bezowe.
kiedys kupilam tez biale, ale chyba nigdy ich nie wykorzystalam :) moze
jakis inny kolorek byscie polecily? marzy mi sie jakas rewolucja :)

/afa/

1. Data: 2003-09-26 13:12:45

Temat: Re: kolor cieni
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedys kupilam tez biale, ale chyba nigdy ich nie wykorzystalam :) moze
> jakis inny kolorek byscie polecily? marzy mi sie jakas rewolucja :)

Ja mam podobnie i znajome mowia mi ze w zielonych jest mi ladnie.

Beata

1. Data: 2003-09-26 13:14:19

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam podobnie i znajome mowia mi ze w zielonych jest mi ladnie.

a moze sprobowac fioletow albo rozy? tak sie zastanawiam.... a zielen jasna
czy ciemna? jakiej uzywasz??

afa

1. Data: 2003-09-26 13:20:57

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedys kupilam tez biale, ale chyba nigdy ich nie wykorzystalam :) moze
> jakis inny kolorek byscie polecily? marzy mi sie jakas rewolucja :)

Jest ponoć zasada żeby cienie nie były w kolorze teczówki.
Może więc wypróbuj cienie zielone ale takie w odcieniu butelkowym. Przy
ciemnych włosach i dość jasnej karnacji może to ciekawie wygłądać.
Ela

1. Data: 2003-09-26 13:33:14

Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> jakie byscie doradzily mi cienie do oczu?? mam szaro-niebieskie oczy,

ja mam podobnie, tylko z tym, że moje oczy są niebieskie, ale z
brązowo-zielonymi promykami. Troszkę dziwne, ale wizażystka stwierdziła, że
pasują do mnie ciepłe kolory, chociaż do tej pory uważałam, że raczej zimne.
No i prosze cudowna odmiana...
Proponuję spróbować jednak ciepłej zieleni lub popielatego koloru. Ładnie
także wygląda Moonstone Rimmel, albo kolory w stylu delikatnego (prawie
białego) beżu. Brązu (takiego zdecydowanego :-)) nie polecam, bo moje oczy
wyglądały na chore :-) Jakkolwiek u każdego, co innego :-)
pozdrawiam,
Małgorzata

1. Data: 2003-09-26 13:38:12

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> a moze sprobowac fioletow albo rozy? tak sie zastanawiam.... a zielen
> [...]

Mam dwa jeden jest jasny drugi ciemny. Ciemny uzywam na zewnatrz oka jasny
wewnatrz.

Mam fiolety ale chyba nie daja takiego wrazenia jak zielen.

Beata

1. Data: 2003-09-26 22:39:02

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"afa" <a...@o...pl> wrote in message news:bl1e81$dg6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> a moze sprobowac fioletow albo rozy? tak sie zastanawiam.... a zielen
jasna
> czy ciemna? jakiej uzywasz??

Ja wlasnie przy ciemnych wlosach i szaroniebieskich oczach najlepiej
wygladalam w rozach, samych albo z biela wlasnie :)
pozdrawiam
iska
ps. A moze kolor miedzi?

1. Data: 2003-09-27 19:07:01

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedys kupilam tez biale, ale chyba nigdy ich nie wykorzystalam :) moze
> jakis inny kolorek byscie polecily? marzy mi sie jakas rewolucja :)

Ja mam podobna urode u ladnie wygladam w cieniach ciemnobrazowych (w
opakowaniu wygladaja prawie jak czarne- Inglot nr 40 chyba ;)), granatowych
i w intensywnie rozowych (w op. prawie czerwone) ale do nich trzeba dobrze
wytuszowac rzesy czarna maskara i buzie troche ocieplic jakims pudrem,
najlepiej brazujacym zeby nie wydawala sie czerwonawa.

Pozdrawiam beata

1. Data: 2003-10-03 08:33:48

Od: "Estera Klęk" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
.

> "afa" <a...@o...pl> wrote in message

> jasna
>
> Ja wlasnie przy ciemnych wlosach i szaroniebieskich oczach najlepiej
> wygladalam w rozach, samych albo z biela wlasnie :)
> pozdrawiam
> iska
> ps. A moze kolor miedzi?
> Ja proponuje Ci abys oczy podkresliła kredka

wlosy, cera
Rozszerzone pory
trochę OT-jakie rajstopy??
Specyfik przeciw wrastaniu włosków po depilacji
czym nawilzyc wlosy?