kolor samochodu

1. Data: 2001-11-09 23:02:30

Temat: kolor samochodu
Od: "wieslawzk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy z punktu widzenia psychologii na podstawie koloru samochodu można coś
powiedzieć o charakterze właściciela - podobnie jak to ma miejsce w
przypadku ubioru?
Jeżeli tak, to co jakie kolory mogą oznaczać?

1. Data: 2001-11-09 23:21:07

Temat: Re: kolor samochodu
Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W filmie "Poznaj mojego tate" powiedziano: 'podobno geniusze zawsze
wybieraja zielony'

A ja tam lubie niebieski...
Aglaja

1. Data: 2001-11-10 06:35:27

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9shnkh$pks$1@news.tpi.pl>, w...@g...pl says...
> [...]
> przypadku ubioru?
> Jeżeli tak, to co jakie kolory mogą oznaczać?

Jesli to prawda to obecnie na zachodzie panuje moda na depresje.

1. Data: 2001-11-10 08:01:09

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wieslawzk <w...@g...pl> wrote:
> Jeżeli tak, to co jakie kolory mogą oznaczać?
Biały oznacza najniższą stawkę w PZU ;-)

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-11-10 09:06:54

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli tak, to co jakie kolory mogą oznaczać?

No cóż Ferrari jest produkowane tylko w czerwonym i żółtym, będę się musiał
jakoś przyzwyczaić :)
Smerf

1. Data: 2001-11-10 15:52:16

Od: "wieslawzk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak na poważnie?
Użytkownik <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-11-10 20:47:45

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wieslawzk wrote:

> [...]
> przypadku ubioru?
> Jeżeli tak, to co jakie kolory mogą oznaczać?

Ja slyszalem tylko badania nt. wypadkowosci samochodow w okreslonym
kolorze. Natomiast sam wybor koloru przez wlasciciela jest czesto sprawa
umowna, niezaleznie jaki kolor on tzn. wlasciciel preferuje. Przykladowo
w przypadku Forda T przyszly wlasciciel mial do wyboru kazdy kolor, pod
warunkiem ze byl to kolor czarny, jak zgrabnie ujal to wlasciciel
fabryki niejaki Ford. Identycznie sprawa ma sie czesto wspolczesnie,
mimo wielkich sloganow "Kient nasz Pan". Na samochod w kolorze
zzielenialego g.. trzeba by poczekac z jakis miesiac - chyba nikomu by
sie nie chcialo.
Podsumowojac:
a. kolor samochodu wplywa na styl jazdy (podobno) - na zasadzie
oddzialywania kolorow - np. czerwony powoduje wzmozona aktywnosc - noga
na gazie - i po pewnym czasie meczy - slup latarni;
b. kolor samochodu wynika z warunkow ekonomicznych - za ekstrakolor
pewnie trzeba doplacic i ze stanu posiadania dealera i fabryki;
c. kolor samochodu wynika tez z mody - ekonomiczny efekt owczego pedu i
snobiznu;
d. preferencje kolorystyczne klientow - patrz pkt b. czesto musza byc
zastepowane tym co fabryka dala albo na co pozwala kasa. Jak latwo
zauwazyc obserwujac ludzi na ulicach, a raczej ich ubiory, malo kto
jest ubrany jednobarwnie od butow do czapki co oznacza, ze niezaleznie
od preferowanej barwy czlowiek jest w stanie zaakceptowac takze inne
barwy.

Pozdrawiam
Fleyer

Która potrzeba jest dla ciebie...
muzyka bez ograniczen....
lenistwo
schematy w dzialaniu?
rozwijanie treningu z poczuciem swiatla PILNIE!!!