kolor szminki a kolor zębów...

1. Data: 2002-12-07 15:41:31

Temat: kolor szminki a kolor zębów...
Od: "Anna Idzik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem szczęśliwą posiadaczką zdrowych i równych zębów- ich jedyną wadą jest
kolor. Po prostu mają żółty odcień a nie stać mnie (jeszcze) na zabieg
wybielenia. Dawno, dawno temu natknęłam się w jakimś piśmie na informację,
że niektóre kolory szminek mogą optycznie pogłębić odcień żółci na zębach
lub je wybielić. Niestety wtedy mnie to jeszcze nie obchodziło więc nie
zapamiętałam jakie kolory mają jakie działanie. Ale jeśli któraś z
grupowiczek posiada takową wiedzę bardzo proszę o podzielenie się nią.
Pozdrawiam.
Ania

1. Data: 2002-12-07 16:10:05

Temat: Re: kolor szminki a kolor zębów...
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Idzik" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapamiętałam jakie kolory mają jakie działanie. Ale jeśli któraś z
> grupowiczek posiada takową wiedzę bardzo proszę o podzielenie się nią.

z tego co pamiętam to ciemne brązy podkreślają żółty kolor zębów. Niestety
nie pamiętam jakie wybielają:-)
@gi

1. Data: 2002-12-07 17:09:02

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam.
> Ania
>
> Hmm, cieple odcienie chyba poglebiaja odcien zolci. Takie ze zlotymi
drobinkami. A czerwienie wybielaja. Tyle tylko pamietam

pozdrowka Iza

1. Data: 2002-12-07 21:35:36

Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Idzik wrote:
> Dawno, dawno temu natknęłam się w jakimś piśmie na informację,
>że niektóre kolory szminek mogą optycznie pogłębić odcień żółci na zębach
>lub je wybielić.
O ile sie nie myle ;-) to było tak:
czerwona szminka tylko przy białych zebach
przy zółtych "dozwolone" róże
Pozdrawiam
Ania (dzisiaj pierwszy raz na grupie :-))

1. Data: 2002-12-07 22:10:37

Temat: Odp: kolor szminki a kolor zębów...
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle jest tak, że im ciemniejsza pomadka, tym zęby wydają się bielsze (na
zasadzie kontrastu).
Odcień koloru też jest ważny. Kolory ciepłe pożółcają zęby jeszcze bardziej.
Czysto czerwona szminka nie będzie najładniej wyglądać, ale już taka o
odcieniu wiśniowym będzie ok.
pozdrawiam :-)
Kasia

1. Data: 2002-12-07 23:55:18

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że niektóre kolory szminek mogą optycznie pogłębić odcień żółci na zębach
> lub je wybielić.

Z mojego doświadczenia: fiolety i beże sprawiają, że zęby wydają się
bardziej żółte.

Pozdrawiam,
Koala

1. Data: 2002-12-08 00:01:32

Temat: Witamy :-), bylo: Odp: kolor szminki a kolor zębów...
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik domańczak <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:astpjd$r2a$...@n...onet.pl...

> Pozdrawiam
> Ania (dzisiaj pierwszy raz na grupie :-))

No, to powitac cieplutko kolejna pasjonatke babskich pogaduszek :-))))

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2002-12-08 21:27:20

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze niektóre pomarańczowe :(

Łupież
Kosmetyczka
baza pod makijaż :guerlain-ktos zna?
krem dla mamy - prezent ?
Odżywczy krem na noc z witaminami - nowość!