kombiwar - czy można dokupić miskę?

1. Data: 2003-03-03 14:53:15

Temat: kombiwar - czy można dokupić miskę?
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiła mi się wczoraj i nie mam w czym piec obiadków i reszty.
Czy nie wiecie nic o możliwości dokupienia takowej miski?

Danka

1. Data: 2003-03-05 14:32:09

Temat: Re: kombiwar - czy można dokupić miskę?
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Danka
>
> Nie mam pojęcia co prawda gdzie kupic miske, ale przypuszczam, że najlepiej
u producenta lub dystrybutora. Tak, że w tym zakresie nie wiele moge pmóc, ale
bardzo bym prosił o kilka uwag na temat użytkowania, wad i zalet tego
urzadzenia (kombiwar), gdyz jestem zainteresowany zakupem kombiwara w
najbliższym czasie.
Z gory dziękuję i pozdrawiam
Ryszard - gg 3525267 lub gg żony Mirki 3287160

1. Data: 2003-03-05 15:44:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo bym prosił o kilka uwag na temat użytkowania, wad i zalet tego
> urzadzenia (kombiwar), gdyz jestem zainteresowany zakupem kombiwara w

wady:
wielkie toto, nieporęczne do mycia (za każdym razem modle się, żeby nie
spadło), żre prąd
zalety:
naprawde sporo rzeczy w tym można zrobić, w szczególności ryby! No i mięsa
też :)

wkn

1. Data: 2003-03-05 20:54:19

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zalety:
> naprawde sporo rzeczy w tym można zrobić, w szczególności ryby! No i mięsa

Ja od 5 lat nie posiadam piekarnika, więc wszystko robiłam właśnie w
kombiwarze.
Z wadami zgadzam się całkowicie, bo ja też zawsze przy myciu drżałam, by nie
stłuc misy. Niestety poradził sobie z nią 22 miesięczny Michał i od
niedzieli zostałam z 2 elektrycznymi palnikami. (w sobotę muszę zrobić tort
urodzinowy :-<). Nie mogę tego przeżałować, bo bardzo chwaliłam sobie to
urządzenie. Wychodziły z niego super potrawy:
- mięsko pieczesz bez tłuszczu i nie martwisz się, żę przypalisz
- szybcitko grilujesz sobie co chcesz
- upieczesz ciasta, ciasteczka
- super wychodzą też rybki
- jeśli lubisz krwiste mięsko to też zaleta, bo moje mięska po uppieczeniu
zawsze takie były
- pieczesz ziemniaczki
- dusisz potrawy
- pizze, zapiekanki i pieczywka czosnkowe są najlepsze na świecie
- chlebek

Gdybym jednak miała wybór i nieco gotówki wolałabym dobry piekarnik, bo
pewnie w nim to samo możesz przygotować, a do tego ma nieco większą
pojemność.
Jeśli jednak nie zależy ci na wielkości to polecam, bo jest zdecydowanie
tańszy niż dobry piekarnik.
Ja korzystałam z niego min. co 2 dzień i nigdy nic w nim nie przypaliłam.
Co do brudzenia - zorganizowałam sobie pieczenie i grilowanie tak, że na
samo dno wkałdałam dodatkową blachę na którą skapywał tłuszcz i po pieczeniu
miałam tylko do umycia właśnie tą blachę + ruszt. Z rybą to nie przeszło, bo
po jej upieczeniu kombiwar śmierdział nieco i nie obywało się bez porządnego
umycia.
Ale UWAGA, wracając do wad:
Zorientowałam się już w sprawie dokupienia misy i kosztuje takowa 205 zł,
podczas gdy nowy kombiwar 290 zł !!!

Danka

1. Data: 2003-03-06 11:58:06

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale UWAGA, wracając do wad:
> Zorientowałam się już w sprawie dokupienia misy i kosztuje takowa 205 zł,

Zakup jednak wymaga zastanowienia, bo piekarnik to mamy.

Ryszard

fusili z wedzonym lososiem (P)
Przepis na EIRAN - jaki?
ostrygi - pomozcie, prosze!