Paluszki z krabów

1. Data: 2003-01-26 11:52:18

Temat: Paluszki z krabów
Od: "Asia" <mail:sa@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Czy ktoś ma przepis na coś z paluszków z krabów?
Asia

1. Data: 2003-01-26 18:20:52

Temat: Re: Paluszki z krabów
Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <mail:sa@hoga.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> Czy ktoś ma przepis na coś z paluszków z krabów?
> Asia

Salatka krabowa:
paluszki krabowe, 1 lyzka octu,1 lyzka cukru, ogorek, koperek albo kolendra,
pol malej cebuli, pieprz, sol,
Ocet i cukier wymieszac.Ogorek i cebule drobno pokroic, polac octem z
cukrem, dodac koperku czy swiezej kolendry, miesa krabowego, soli i pieprzu
i wymieszac.

Przepis z grupy, pozdrawiam Kasia S.

1. Data: 2003-01-26 19:02:03

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
> Czy ktoś ma przepis na coś z paluszków z krabów?
> Asia

Potrzeba:
jedno opakowanie (ok.6 zl) mrozonych paluszkow krabowych- tam chyba
10-12 szt
4 jaja na twardo
ananas z puszki kilka krazkow (ok 5-6)
peczek koperku
sok z cytryny do smaku
majonez
Paluszki lekko rozmrozic, tak aby daly sie pokroic w 2 cm kostke.
Jajka na twardo tez w kostke, ananas - w 2 cm kostke.
Koperek posiekac, dodac + majonez i sok z
cytryny do smaku. Zostawic az sie przegryzie w lodowce. W razie potrzeby
troche
soli jak ktos lubi. Generalnie bardzo delikatna w smaku. Super...

U mnie na kazdej imprezie i swietach jako jedna ze smaczniejszych.

Jola L-L
PS: w naszym archiwum jest duzo wiecej przepisow, pogooglaj ...

1. Data: 2003-01-26 22:09:34

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam z koleji przepis również na sałatkę i dodam, że jest to sałatka
uwielbiana przez wszystkich, co jej skosztują:

1 opakowanie paluszków krabowych
1 nieduża kapusta pekińska
1 puszka kukurydzy
1 puszka ananasów
majonez (może być z dodatkiem jogurtu, ale nie koniecznie)
piepsz

Pokrojić wszystko , dodać parę łyżek majonezu (niedużo) i dodać nieco
piepszu.
Mniam, mniam - a pracy 15 min.

Czasem zamiast paluszków daję kurczaka wędzonego - równie smaczne.

Danka

1. Data: 2003-01-26 22:48:25

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> Cześć
> Czy ktoś ma przepis na coś z paluszków z krabów?
> Asia
Masz na mysli te paluszki z bialej masy zabarwione u gory na czerwono?
Ja je podsmazam na glebokim oleju lub panieruje i tez podsmazam i jem z
ryzem i slodkim sosem chili (tao-tao). Super!
Tylko tak naprawde to one nie maja wiele wspolnego z krabami :-(

Pozdrawiam,

Nik

tequila - kto pomoże?
tort z bitą śmietaną