kompostownik drugie pytanie ?

1. Data: 2002-07-01 10:38:42

Temat: kompostownik drugie pytanie ?
Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś wie gdzie w krakowie mozna kupić takie coś i tanio i by ładne było

2. Data: 2002-07-04 05:43:16

Temat: Re: kompostownik drugie pytanie ?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś wie gdzie w krakowie mozna kupić takie coś i tanio i by ładne
było

Myślę, że plastikowy kompostownik nie będzie nigdy ładny. To wynika z
poczucia estetyki, które jest mi najbliższe. Lepiej będzie wygladała sama
pryzma kompostowa. Można też zrobić obudowę z surowych żerdzi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-07-04 06:27:48

Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> [...]
sama
> pryzma kompostowa. Można też zrobić obudowę z surowych żerdzi.
a mnie sie wydaje ze na odwrót właśnie

marek

4. Data: 2002-07-05 10:43:02

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było
>
> Myślę, że plastikowy kompostownik nie będzie nigdy ładny.

Można go pomalować w kwiaty i liście i będzie sie doskonale wpasowywał w
tło.

Edyta

5. Data: 2002-07-05 10:55:00

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> Można go pomalować w kwiaty i liście i będzie sie doskonale wpasowywał w
> tło.
A po skosie dobrze jest zrobic szlaczek :-)
Tomek

6. Data: 2002-07-05 11:31:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po skosie dobrze jest zrobic szlaczek :-)

Eeee tam, posmarować klejem i posypać:
1. piaskiem;
2. mielonym kamieniem;
3. trocinami;
4. korą ...
itd.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

7. Data: 2002-07-06 04:43:53

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@c...com.pl> napisał
> sama
> a mnie sie wydaje ze na odwrót właśnie

Dobrze, że masz własne zdanie. Inaczej, wszystkie ogrody byłyby piękne, a od
nadmiaru piękna można zgłupieć.
Zaznaczam, ze to co napisałem nie jest dla nikogo obraźliwe.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

8. Data: 2002-07-06 07:52:15

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> Użytkownik "Marek" <m...@c...com.pl> napisał

Pomijając estetykę plastikowego kompostownika ( można go zasłonić ) to jest
on
straszliwie niewygodny - trudno się w nim miesza ,a też uważam bujdą jest ,
że kompost powstaje szybciej- nawet przy stosowaniu przyspieszaczy.
Na swoje nieszczęście mam takiego plastykowego potwora , dałam się skusić
reklamie , miałam mieć kompost szybko , co w młodym ogrodzie jest nie bez
znaczenia .
I teraz stoi potwór , a kompost i tak szybciej mi się robi na zwykłej
pryzmie.

Pozdrawiam antyplastikowo
--
Kronopio
ICQ 82543201

9. Data: 2002-07-08 15:17:44

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 13:31 02-07-05 +0200, you wrote:

>Eeee tam, posmarować klejem i posypać:
>1. piaskiem;
>2. mielonym kamieniem;
>3. trocinami;
>4. korą ...

Mozna jeszcze szkielkami i lusterkami ;))

Anka

"Czas geologiczny jest generatorem rzeczy nieprawdopodobnych, tylko rzeczy
niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

10. Data: 2002-07-08 20:17:36

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@c...com.pl> wrote in message news:agcrv8$haj$1@news.tpi.pl...

> no i po co tak pieprzyc bez sensu ??
> a na moje pytanie odpowiedzialo tak naprawde tylko 2 grupowiczów za co im
> serdecznie dziekuje
> a reszta niech sobie dalej wypisuje takie glupoty nie na temat jak powyzej

Przejrzalem watek. Pytanie bylo:
"czy ktoś wie gdzie w krakowie mozna kupić takie coś i tanio i by ładne było".
W poprzednim poscie pisales, ze chodzi Ci o plastikowy.
Jak widac, chciales miec plastikowy ladny kompostownik.
Dlaczego wiec uwazasz dyskusje o tym czy plastikowy kompostownik
moze w ogole byc ladny, a jesli moze, to jak do tego doprowadzic,
za pieprzenie i glupoty?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

A co to się porobiło?
jak i kiedy?
Ostrzeżenie Pogodowe nie tylko dla ogrodników
Wiśnie! ! ! !
Original Weartrack...