kompostownik drugie pytanie ?

11. Data: 2002-07-08 20:18:14

Temat: Re: kompostownik drugie pytanie ?
Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
news:5.1.0.14.0.20020708143425.00a58ac0@kki.net.pl..
.

> Mozna jeszcze szkielkami i lusterkami ;))
>
> Anka

no i po co tak pieprzyc bez sensu ??
a na moje pytanie odpowiedzialo tak naprawde tylko 2 grupowiczów za co im
serdecznie dziekuje
a reszta niech sobie dalej wypisuje takie glupoty nie na temat jak powyzej

marek

12. Data: 2002-07-08 22:07:24

Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejrzalem watek. Pytanie bylo:
> "czy ktoś wie gdzie w krakowie mozna kupić takie coś i tanio i by ładne
było".
> W poprzednim poscie pisales, ze chodzi Ci o plastikowy.
> Jak widac, chciales miec plastikowy ladny kompostownik.
> Dlaczego wiec uwazasz dyskusje o tym czy plastikowy kompostownik
> moze w ogole byc ladny, a jesli moze, to jak do tego doprowadzic,
> za pieprzenie i glupoty?

dlatego ze nie było ani jednej odpowiedzi gdzie kupic i czy ktos to wogóle
widział
a rozmowa zeszła na taki pieprzenie własnie jak posypyewanie piaskiem trawą
szkiełkami i Bóg wie jescze czym
i pewnie dalej by sie tak ciagło
marek

A co to się porobiło?
jak i kiedy?
Ostrzeżenie Pogodowe nie tylko dla ogrodników
Wiśnie! ! ! !
Original Weartrack...