komunia

1. Data: 2005-04-15 22:23:12

Temat: komunia
Od: "Elżbieta" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie, proszę-
Komunia rano o godz. 8.30, no więc dość wcześnie się skończy, co w takim
razie podać gościom przed obiadem?? No i której godzinie w tej sytuacji
podawać obiad??
A po drugie- w poniedziałek jestem umówiona z kucharką, kazała mi się
zastanowić co bym chciała żeby było podane, a ja nie mam żadnego pomysłu.
Jedyne co to się zastanawiam nad gołąbkami, bo najważniejszy tego dnia mały
człowiek nie lubi mięsa, a za to lubi gołąbki i spageti, więc myślałam żeby
ze względu na niego zrobić między innymi gołąbki, niech coś ma z tego
obiadu.
Proszę doradźcie jakieś ciekawe menu komunijne :)
--
Elżbieta

1. Data: 2005-04-15 22:28:39

Temat: Re: komunia
Od: "TOM" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> ma z tego obiadu.
> Proszę doradźcie jakieś ciekawe menu komunijne :)

Przed obiadem - KAWA I CIASTO :) jak goście nie będą jedli to mnie zawołaj,
ja chętnie spałaszuję

Tomasz Lewandowski

1. Data: 2005-04-16 08:00:05

Od: "Elżbieta" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOM" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Przed obiadem - KAWA I CIASTO :) jak goście nie będą jedli to mnie
> zawołaj, ja chętnie spałaszuję

No właśnie tego się trochę obawiałam, że mogą potem nie "wcisnąć" obiadu.

--
Elżbieta

1. Data: 2005-04-16 08:07:58

Od: "marczakowa" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "TOM" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie tego się trochę obawiałam, że mogą potem nie "wcisnąć" obiadu.
>
> --
Jak córka szła do komunii, a msza była o 10 ej, to zrobiliśmy "szwedzki
stół", kto był głodny (z przyjezdnych) to sobie podjadał. Takie tam wędliny,
zimne mięsa itede. Nie było czasu, aby się nimi zajmować. Kawa i ciasto to
zaraz ceremonie, posiady. Wszyscy i tak tylko czekają na obiad i aby się
napić i pogadać.
marczakowa

spotkanie ze znajomymi - co podać?
ryba w sosie włoskim
Czy jest tu jakiś informatyk?
ciasto z mąką pp i fruktozą - czy ktos dysponuje przepisem?!
Jutro na obiad