końcówki

1. Data: 2003-12-19 20:51:21

Temat: końcówki
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

możecie polecić coś do końcówek włosów, mam ścieniowane włosy i strasznie
szybko moje końcówki się kruszą i rozdwajają , używałam fluid welli ale był
tragiczny , potem serum z avonu i trochę lepsze było, macie jakies
propozycje? Z góry dzięki
Pozdrawiam Aneta

1. Data: 2003-12-19 22:34:39

Temat: Re: końcówki
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
był
> tragiczny , potem serum z avonu i trochę lepsze było, macie jakies
Ja uzywam wszelkich odzywek bez splukiwania w sprayu (np Radical lub
Joanna).One pieknie pachna, nie obciazaja wlosow tak jak tluste odzywki a mi
osobiscie bardzo pomogly.Uzywam ich po kazdym myciu, kiedy elektryzuja mi
sie wlosy to nawet codziennie, prawie na cale wlosy.Na poczatku kiedy mialam
bardzo suche koncowki to fryzjerka polecila mi dodac do tej odzywki oliwe z
oliwek i po wstrzasnieciu przed uzyciem spryskiwac same koncowki.Ale ja mam
lekko krecone wlosy wiec nie byly zbytnio obciazone.
Do tego uzywam rowniez zwyklej odzywki do splukiwania i nie susze wlosow
suszarka.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-20 08:43:00

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
był
> tragiczny , potem serum z avonu i trochę lepsze było, macie jakies

moglabym ci poradzic serum z avonu bo dla mnie bylo super, ale widze ze
probowalas i chyba nie bardzo sie sprawdzilo, rozdwajanie koncowek to nie
tylko stad ze masz suche wlosy, gdzies wyczytalam ze przy poldlugich i
dlugich wlosach kiedy one udarzaja o ciebie, (o twoje ramiona czy plecy) sa
narazone na mechaniczne uszkodzenie ktore objawia sie wlasnie rozdwajaniem.
W takim przypadku mozesz zmienic dlugosc wlosa, ale to jest calkiem
irracjonalne wyjscie, proponuje kupic balsam ktorys ktory poponowala Ci
Beata (np joanna - sa tanie, nie społukuje sie ich a bardzo ladnie
nawilizaja)
a pozatym wszytskie maseczki (rozne firmy to robia) ktre sa intensywan
kuracja nalozone na noc na koncowki powinny tez pomoc no i mozesz jeszcze
wyprobwac czegos doustanie: np silica ostatnio tu proponowana wzacnia wlosy,
albo wyciag ze skrzypu z mineralami
niewiele ci poradzilam prawda? :)

pozdr i zycze powodzenia

1. Data: 2003-12-20 09:15:34

Od: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:3fe40a5a$1@news.vogel.pl...
> był

Proponuję płynny jedwab. Dla mnie idealny, po kilku zastosowaniach
końcówki jak nowe.

--
Pozdrufy
Didlo

1. Data: 2003-12-20 09:25:06

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję płynny jedwab. Dla mnie idealny, po kilku zastosowaniach
> końcówki jak nowe.
jaka firma, jak brzmi napis na opakowaniu? jako ono wygląda? jaka cena :)
i extra gdyby byl link do zdjecia tegoz produktu :)

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2003-12-20 09:27:42

Od: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> jaka firma, jak brzmi napis na opakowaniu? jako ono wygląda? jaka cena
:)
> i extra gdyby byl link do zdjecia tegoz produktu :)

ja kupiłam na allegro i jak by nikt nie miał nic przeciwko to mogę podać
od kogo, ale żeby nie było że spam robię.

--
Pozdrufy
Didlo

1. Data: 2003-12-20 09:58:45

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Didlo napisał/a w news:bs14m5$40n$1@korweta.task.gda.pl:

> ja kupiłam na allegro i jak by nikt nie miał nic przeciwko to mogę
> podać od kogo, ale żeby nie było że spam robię.

To może niech zainteresowane dziewczyny napiszą do Ciebie na maila, a
Ty im odpowiedz.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-12-20 11:06:13

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jeszcze
> wyprobwac czegos doustanie: np silica ostatnio tu proponowana wzacnia

Zdecydowanie zgadzam się z przedpiścą:-) Jeśli włosy będą dobrze
odżywione od wewnątrz to tym samym będą mocniejsze i bardziej wytrzymałe
na mechaniczne uszkodzenia. Ale zanim się wzmocnią to nakładaj maski na
włosy. Ja bardzo sobie chwalę Kerastese (w salonach fryzjerskich, doś
droga bo ok 80zł ale warto) a odradzam YR maske (też w pudełku takim jak
krem) i ampułki - robi mi się po nich straszne siano, włosy sie plączą
itd. Poza tym dobre są fluidy na bazie silikonu albo sam silikon w
płynie do włosów.

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-12-20 11:10:44

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-20 11:14:32

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bs1afo$6ah$1@atlantis.news.tpi.pl...

a kerastase - tą odżywkę można kupic w salonie fryz? A silikon - gdzie mozna
dostać?
Dzieki z góry

biust
Leg Avenue