konfitury

1. Data: 2001-07-31 11:11:11

Temat: konfitury
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam już wiśniowe i galaretkę z czerwonych porzeczek, ale marzą mi się
jeszcze konfitury morelowe i inne słodkie pyszności. Jesli macie jakieś
sprawdzone przepisy to z radościa je wypróbuję.

Wkn

1. Data: 2001-07-31 11:19:25

Temat: Re: konfitury
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze konfitury morelowe i inne słodkie pyszności. Jesli macie jakieś
> sprawdzone przepisy to z radościa je wypróbuję.

To masz dostęp do moreli w takiej cenie, że opłaca sie pchać je do słoików?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-07-31 11:24:38

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9k64lc$49u$...@n...tpi.pl...

> [...]
wiadomości

> To masz dostęp do moreli w takiej cenie, że opłaca sie pchać je do

chyba można skrzynkę w hurcie kupić
podobnie z brzoskwiniami
Wkn

1. Data: 2001-07-31 11:38:10

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiadomości
> się

> słoików?

> chyba można skrzynkę w hurcie kupić
> podobnie z brzoskwiniami
> Wkn

Rany, jak ja cierpię, że nie mam szans na kupienie hurtowe owoców ;-(
Za morele muszę zapłacić koło 10 zł za kg a za brzoskwinie
najmarniej 5 zł...

Basia

1. Data: 2001-07-31 15:55:11

Od: "nann" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To masz dostęp do moreli w takiej cenie, że opłaca sie pchać je do
słoików?

Hi, hi, hi :)))) W piątek i całą sobotę łapałyśmy z mamą nektarynki do
słoików (50gr. za skrzynkę:))) troszku poobijane ale na przetwory super !!!
Radzę wybrać się na targowisko, bo nektarynki i brzoskwinie psują się w taki
upał błyskawicznie. A co do przepisu to żelfix, cukier, owowce i heja !!!!!!

pozdr.nann

mam śliwki mirabelki
Wino
OT Noceleg, było:Re: Gdansk gdzie zaparkowac
chat :)
Spody do malych babeczek