Spody do malych babeczek

1. Data: 2001-07-31 09:54:19

Temat: Spody do malych babeczek
Od: Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w W-wie mozna kupic male spody (takie jak do tarty tylko male)
(najlepiej z ciasta kruchego) zeby zrobic takie oto cudo: na gore duzo
pysznego budyniu, na to duzo jajod i galaretka.
Juz mi slinka cieknie:-)
Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2001-07-31 10:08:23

Temat: Re: Spody do malych babeczek
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka Kutowska" napisal w wiadomosci
> [...]
> (najlepiej z ciasta kruchego) zeby zrobic takie oto cudo: na gore duzo
> pysznego budyniu, na to duzo jajod i galaretka.

Ojej!
I mnie zaczela ciec...
Przylaczam sie do pytania.
Mój Mis jest na urlopie to go uszczesliwie i zrobi mi wlasnie taki deserek
;)
Tylko gdzie go wyslac po spody?
MauaM

1. Data: 2001-07-31 11:19:14

Od: "Monika Bacinska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Kutowska" <A...@a...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w W-wie mozna kupic male spody (takie jak do tarty tylko male)
> (najlepiej z ciasta kruchego) zeby zrobic takie oto cudo: na gore duzo
> pysznego budyniu, na to duzo jajod i galaretka.

Poki jeszcze moge melduje, ze moja Tesciowa kupuje takie pyszne spody gdzies w
pawilonach
kolo Uniwersamu na Grochowie. Dokladnego miejsca nie znam, ale spody sa super, wiec
moze
warto poszukac.

:-) Monika

PS Przy okazji baaaaardzo dziekuje za wszystkie zyczenia. Jeszcze sie trzymam, a ze
Male
urodzi sie lakomczuchem, to nie ulega watpliwosci, bo dziedziczy po obojgu rodzicach
(i
po dziadkach.....). Za to na pewno nie moze liczyc na talent muzyczny ;-)

1. Data: 2001-07-31 11:50:55

Od: "Aga" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:3...@a...pl...
> [...]
> (najlepiej z ciasta kruchego) zeby zrobic takie oto cudo: na gore duzo
> pysznego budyniu, na to duzo jajod i galaretka.

Hej!

A moze po prostu zamówic sobie w najblizszej cukierni ??? Ja w Krakowie tak
wlasnie robie i mam pewnosc, ze sa swieze, a nie to co w supermarketach z
kilogramami konserwantów - brrr.....

Pozdrawiam z bardzo slonecznego dzis Krakowa :)
Aga

1. Data: 2001-07-31 15:27:46

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
<A...@a...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...pl...
> Gdzie w W-wie mozna kupic male spody (takie jak do tarty

..a to samemu takie trudne do wykonania? Znajoma Babcia
zawsze przygotowuje sama spody (ma 75 lat prawie i zawsze
gotowe 80 babeczek) i do tego bardzo slodkie
arsze.( kwaskowy dzem z porzeczki czarnej i zalane slodka
czekoladowa polewa i inne). Jest mistrzynia wypieków
sernik z aromatem skórki pomaranczowej i z polewa
czekoladowa wygralby kazdy konkurs.) A najgorsze jest to, ze
nie potrafi podzielic sie przepisem ( brak proporcji).

1. Data: 2001-07-31 16:35:11

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:

> [...]
> czekoladowa wygralby kazdy konkurs.) A najgorsze jest to, ze
> nie potrafi podzielic sie przepisem ( brak proporcji).

Najlepsze sa babeczki pani Meli, z kruchego ciasta wedlug tego przepisu:

16 dkg maki
14 dkg cukru (puder jest najlepszy)
14 dkg masla
3 ugotowane na twardo zoltka

Posiekac, zarobic, schlodzic. Nie meczyc ciasta za dlugo, bo nie bedzie kruche.
Piec w chlodnym piecu, 160C/320F az brzegi zmienia kolor. Uzywac do
babeczek, tart, etc.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-31 16:44:12

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepsze sa babeczki pani Meli, z kruchego ciasta wedlug
tego przepisu:

Tamte sa raczej babeczki Rity :))

...ale może Magda zdopinguje leniuchy do pracy. Patrzę na
przepis i myślę,że nie taki znowu trudny.

AgataW.

letni deser
Do Amerykancow
NA CHATA!
kluski z dzirka
Czy ktos wie jak zrobic chipsy nachos? i inne meksykanskie specjaly