Do Amerykancow

1. Data: 2001-07-31 08:52:50

Temat: Do Amerykancow
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi zasmakowaly blueberries, teraz mozna u nas kupic. Prosze wiec o
przepis na takie tradycyjne amerykanskie ciasto z jagodami, ktore uwielbial
miedzy innymi Mis Yogi.

Z gory dzieki, Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-07-31 16:30:01

Temat: Re: Do Amerykancow
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> [...]
> przepis na takie tradycyjne amerykanskie ciasto z jagodami, ktore uwielbial

Wiesz, Agato, nie jestem pewna, jakim ciastem zazeral sie Yogi. Z jagod
to sie robi albo blueberry pie albo crumb, czyli owoce zapieczone w
miseczce, posypane kruszonka. Ten cholerny pie jest trudny i potrzeba
specjalnej blachy. Dzis bede dla meza robic rabarbarowo-truskawkowy pie
i chyba sfotografuje poszczegolne etapy i podrzuce Herbatce, coby Smok
dodal je do naszej strony w instruktarzowym dziale.
Blueberry pie nie jest taki super super - jest to sposob na
skonsumowanie duzej ilosci jagod w gesto-kompotowej postaci. Ja
osobiscie wole pierogi z jagodami.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-07-31 17:08:40

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Dzis bede dla meza robic rabarbarowo-truskawkowy pie
> i chyba sfotografuje poszczegolne etapy i podrzuce Herbatce, coby Smok
> dodal je do naszej strony w instruktarzowym dziale.
> Magdalena Bassett
Oj to, to - nie zrobilismy jeszcze dzialu "Grupa w akcji", bo mamy tylko
Twoj reportaz z robienia pierwszej w zyciu strucli. Ale nic to - jesli nikt
sie nie zglosi z innymi zdjeciami to zrobimy "Magde w akcji" ;-)
Herbatka

1. Data: 2001-08-01 08:43:18

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> [...]
> Blueberry pie nie jest taki super super - jest to sposob na
> skonsumowanie duzej ilosci jagod w gesto-kompotowej postaci. Ja

To misiowe ciasto (w kreskowkach czesto wystepuje, bo Fred Flintstone tez
lubi, ale ono istnieje na prawde bo je widzialam tez na filmach z aktorami,
zeby potem ktos nie pomyslal ze bede prosila o przepis na sok ze smerfojagod
;o)) to bylo cos okragle, rzeczywiscie jakby w specjalnej blasze
przypominajacej taka do tarty, a jagody przykryte od gory warstwa ciasta.
Szkoda, ze nie jest taki super super - sadzac po tym co mis Yogi wyprawial
zeby je zdobyc myslalam ze to prawdziwy rarytas. No to moze zrobie pierogi?

Pozdrowienia, Agata

1. Data: 2001-08-01 21:38:48

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:
> [...]
> zeby je zdobyc myslalam ze to prawdziwy rarytas. No to moze zrobie pierogi?

Akurat wczoraj robila tego typu ciasto, ale nie z jagodami, tylko z
rabarbarem i truskawkami. Poniewaz robilam zdjecia przy kazdej
czynnosci, przeciagnal mi sie ten projekt do polnocy. Maz wstal,
zobaczy, ze ja jeszcze w kuchni i pyta, a co tak pachnie? To mu mowie,
ze pie (paj), a on na to: to daj kawalek. I tak zjedlismy polowe, juz
dobrze po polnocy, goracego ciasta, i poszlismy spac. nic nam nie bylo.
Rano zjedlismy reszte na sniadanie. Bylo pyszne, szczegolnie to cieple.
Poniewaz mam kupe zdjec z tego robienia, to musze je najpierw
zorganizowac i dopisac do nich tekst przepisu, potem podam je Herbatce,
zeby zamiescila na naszej stronie jako "Przepisy ilustrowane". Mysle ze
potrwa to kilka dni, wiec mozesz spokojnie robic pierogi, a to ciasto
zrob pozniej z jablek czy innych owocow.
Na zachete podaje link do zdjecia, zebys mi powiedziala, czy to jest to
misiowe ciasto, o ktore Ci chodzi :))

ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/PIE.jpg

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-08-02 09:27:41

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> misiowe ciasto, o ktore Ci chodzi :))
>
> ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/PIE.jpg

Wielkie dzieki, niestety mam klopoty ze sciagnieciem tego zdjecia. poczekam
na st....ukochanego, jak wroci z pracy to pomoze;o)

Agata

1. Data: 2001-08-03 19:50:05

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/PIE.jpg
>
> Magdalena Bassett
Niestety w dalszym ciagu nie chce mi sie to sciagnac. Prosze o ten przepis,
bez obrazka. Na pewno bedzie OK.
Pozdrowienia, Agata

NA CHATA!
kluski z dzirka
Czy ktos wie jak zrobic chipsy nachos? i inne meksykanskie specjaly
no zrobiłam te sajgonki, i wiecie co?
Prośba o sernik amerykański