Re: Do Amerykancow

From: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Do Amerykancow
Date: Wed, 1 Aug 2001 10:43:18 +0200

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> Wiesz, Agato, nie jestem pewna, jakim ciastem zazeral sie Yogi. Z jagod
> to sie robi albo blueberry pie albo crumb, czyli owoce zapieczone w
> miseczce, posypane kruszonka. Ten cholerny pie jest trudny i potrzeba
> specjalnej blachy. Dzis bede dla meza robic rabarbarowo-truskawkowy pie
> i chyba sfotografuje poszczegolne etapy i podrzuce Herbatce, coby Smok
> dodal je do naszej strony w instruktarzowym dziale.
> Blueberry pie nie jest taki super super - jest to sposob na
> skonsumowanie duzej ilosci jagod w gesto-kompotowej postaci. Ja
> osobiscie wole pierogi z jagodami.
> [...]

To misiowe ciasto (w kreskowkach czesto wystepuje, bo Fred Flintstone tez
lubi, ale ono istnieje na prawde bo je widzialam tez na filmach z aktorami,
zeby potem ktos nie pomyslal ze bede prosila o przepis na sok ze smerfojagod
;o)) to bylo cos okragle, rzeczywiscie jakby w specjalnej blasze
przypominajacej taka do tarty, a jagody przykryte od gory warstwa ciasta.
Szkoda, ze nie jest taki super super - sadzac po tym co mis Yogi wyprawial
zeby je zdobyc myslalam ze to prawdziwy rarytas. No to moze zrobie pierogi?

Pozdrowienia, Agata