Czy ktos wie jak zrobic chipsy nachos? i inne meksykanskie specjaly

1. Data: 2001-07-31 08:14:53

Temat: Czy ktos wie jak zrobic chipsy nachos? i inne meksykanskie specjaly
Od: "Bogumila Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej szukam przepisu na chipsy nachos a takze inne hiszpanskie placki
Niestety jestem jeszcze poczatkujaca kucharka.
Chcialam sie tez spytac, moze ktos jadl nie wiem dokladnie
jak takie cos sie moze nazywac (bylo to w mexico bar
we Wroclawiu byly placki takie twarde w salaterce
a do nich wsadzona pyszna salatka.
Z gory dzieki za rady prosze tez o ewentualne adresy stron www.
Flowera :)