Re: koniec zabawy

From: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: koniec zabawy
Date: Wed, 3 Nov 2004 20:33:37 +0100

"Leszek Serdyński" <l...@o...org> wrote in message
news:cma546$r8b$1@news.dialog.net.pl...

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:cm90jk$11g2$1@mamut1.aster.pl...

> cooo?
>
> Zawsze miałem 3 na szynach z polskiego :)
> A u Ciebie chamstwo, to wynika z wychowania, czy ze złego odżywiania?

chamstwo? bo zwrocilam uwage na problemy z jezykiem polskim?

> Nikt mnie nie zmuszał i niczego nie odreagowuję. Ty za to reagujesz bardzo
> nerwowo. Ja po prostu WIEM co to jest wegetarianizm.

hallelujah! osiagnales doskonalosc:-)) ty juz WIESZ..... niesamowite.......

> wlasnych
>
> Jako kłamliwej eulalii oczywiście Ci nie wierzę :)
> Ale ja nie pisałem o Tobie, tylko ogólnie o wegetarianach.

ale skad pomysl, ze finansujesz leczenie wege? ze niby tak nalogowo choruja
i klada sie do publicznych szpitali???

i ty mi zarzucasz chamstwo??

Nigdy nie wiadomo, czy nie wpadnie na pomysł, żeby

> Czy ja mam zwidy widząc nawoływanie Gzyry do akcji wymuszającej na
> ludziach
> w co się mają ubierać? Czy to nie szaleństwo?

hmmm no ja sie obligowana nie czuje , a ty??

> Czy to moje osobiste wrażenie, czy to wegetarianizm spowodował Twoje
> schamienie?

miarkuj kolego! to nie moim guru jest pseudodoktor, ktory ratowanie
zabytkowych powazek traktuje jako objaw szkodliwego nadmiaru
weglowodanow......

> Co do hipokryzji, to poczytaj co pisze Empatia. Na akcję zmuszającą ludzi
> do
> ubierania się w ciuchy z lnu i bawełny aktywiści Empatii nie powinni
> zakładać skór, czyli ogolonych futer. Tak poza akcją to mogą je nosić.

kto tak powiedzial, napisal i gdzie??
bo moim zdaniem to twoja nadinterpretacja

> Jestem też ciekaw, kiedy szaleństwo się nasili i obejmie akcje przeciwko
> noszeniu wełnianych swetrów. Strzyżone owieczki też przecież cierpią,
> cierpią też w czasie hodowania zaganiane owczarkami, cierpią straszliwie z
> gorąca nieostrzyżone, cierpią zabijane, bo nikt ich nie trzyma do
> naturalnej
> śmierci.

a to juz twoja czysta fantazja............

eulalka