Re: koniec zabawy

From: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: koniec zabawy
Date: Wed, 3 Nov 2004 20:47:31 +0100

"Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> wrote in message
news:cma63a$2uq$1@news.onet.pl...

> [...]
> sluchajace
>
> Ależ to _TY_ powinnaś się "prędziutko udać", ale do psychiatry.
> Masz wyraźne zwidy i chore skojarzenia...Może to scenki rodzajowe
> z Twojego dzieciństwa? Może Twoje sąsiadki "baby z poduszką w oknie"
> rzeczywiście kopały psy? A może dały Ci popalić za łobuzowanie na
> podwórku i został Ci uraz, który teraz Ci wyłazi i chętnie przenosisz
> go na optymalnych? Co jeszcze Ci chora wyobraźnia podpowie?
> Odreagowywanie urazów z dzieciństwa na nas i tak nie przyniesie Ci
> ulgi, a Twoja wyobraźnia będzie fiksować coraz bardziej.

zafiksowanie i fiksacja oznacza cos stalego, zatrzymanie sie na jakims
etapie, chyba nie tego slowa chcialas uzyc???

> Tylko zmiana żywienia pomoże Ci ją uspokoić i spojrzeć na innych
> bardziej racjonalnym okiem, biedna, kłamliwa eulalko z
> konfabulacjami....

widzisz Krycha, gdybys choc troszke myslala zamiast klepac nedznej jakosci
formulki doktorka to moze wpadlabys na to, ze sformulowanie jakiego uzylam
to przenosnia, pewien rys, charakterystyka...
masz racje, potrzebne mi jest bardziej racjonalne spojrzenie: optymalni typu
Krycha nie mysla, optymalni typu Krycha nie mysla........ i to jest wlasnie
zafiksowanie...

eulalka