koniec zabawy

51. Data: 2004-10-31 10:01:41

Temat: Re: koniec zabawy
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cm2b28$19f$1@atlantis.news.tpi.pl...

A jeszcze do tego wszystkiego jestem zdrowa,
> przestałam chorować i dobrze sie czuję na swojej diecie.
> To dlaczego mam z niej rezygnować? Bo cywilizacja jest be?
> Pozdrawiam, Agata

Tak o ideologii płynącej z twoich postów się wypowiadałem.

Slawek

52. Data: 2004-10-31 10:02:31

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
Cieszyłam się na desery i załamałam
> się, jak wjechał tort okryty grubą warstwą pięknej pomarańczowej żelatyny
> :)))
> Pozdrawiam, Agata

ciężko życ ;( wsród ludzi

Slawek

53. Data: 2004-10-31 10:06:25

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> A jeszcze do tego wszystkiego jestem zdrowa,
>
> Tak o ideologii płynącej z twoich postów się wypowiadałem.

Z moich postów płynie jakaś ideologia??? Używam jedynie znanych mi
rozsądnych argumentów wegetariańskich w tej dyskusji z wiatrakami ;) Żeby
sie nie dać zjeść ;)
Ale nie ja mam skrzywienia ideologicznego, głównie nie jem, bo nie lubię, a
do tego dochodzi jeszcze, że to pasuje do mojego skrzywienia na punkcie
pomagania zwierzętom.
A muszę robić za ideologa... no, doczego to doszło...
Pozdrawiam, Agata

54. Data: 2004-10-31 11:18:34

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cm2aj9$skh$...@a...news.tpi.pl...

> CHODAKI! Właśnie Cię poprawiłam. Bo drewniaki w naszym kraju są z wierzchu
> SKÓRZANE.

skorzane owszem, ale tylko z wierzchu :)

> Uważasz, że wszystkie buty są na skórzanych podeszwach???

obecnie bardzo rzadko, tytko te bardzo drogie albo z RPC. Nie nadaja sia do
intensywnego uzytku. Chyba ze gwozdzo sie doda. Tylko jak ropa dojdzie do
200 dolarow za barylke to z czego beda podeszwy? no i oczywiscie Goretex?

> Doskonale sprawdza się goretex.

a szmaciane i plocienne?

> A skad mam wiedzieć.

ano z ropy lub pochodnych, na dzien dzisiejszy (+-) wystarczy tylko co
dalej?

> A kto tu bije człowieka?

"bicie" moze byc w roznym sensie, doswiadczenia na zwierzetach obuzaja Cie,
na ludziach sa Ci obojetne

> Nie rozumiem... nie idę na tłuszczu :)

napisalas "nie uzywam cukru". Jezeli nie uzywasz W i nie "idziesz" na T , to
tylko na B egzystujesz?

> Nic nie dojdzie, bo serów się z soi nie robi. Tak jak i kotletów i flaków,
> to wszystko idiotyczne nazwy handlowe.

:)))) tu sie zgadzamy ale , wege zajadaja sie roznymi roznosciami z soji,
mleko , kotlety, kurczaki itd itp

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

55. Data: 2004-10-31 11:43:09

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> ano z ropy lub pochodnych, na dzien dzisiejszy (+-) wystarczy tylko co
> dalej?

Zobaczymy ;)

> "bicie" moze byc w roznym sensie, doswiadczenia na zwierzetach obuzaja
Cie,
> na ludziach sa Ci obojetne

Gdzie to napisałam?
A, już wiem... Chcesz powiedzieć, ze kosmetyki nietestowane na zwierzętach
testowane są na ludziach w taki sam sposób jak byłybyn a zwierzętach? Czyli
np. obcina się ludziom powieki i aplikuje różne składniki na śluzówkę na
śluzówkę, aby testować przydatność kosmetyków Avonu?
Czy testuje się teratogenne działanie leków na kobietach w ciąży?

> napisalas "nie uzywam cukru". Jezeli nie uzywasz W i nie "idziesz" na T ,
> tylko na B egzystujesz?

Nie używam cukru czyli sacharozy. Używam węglowodanów i to jeszcze jak :))
Warunkiem jest niski indeks glikemiczny (poniżej 50) i odpowiednie ich
łączenie (czyli niełączenie z tłuszczami tych od 30 do 50), ale co ja Ci tu
będę o mm...
"Iście" na tłuszczach skojarzyło mi sie z byciem na diecie, której podstawą
są tłuszcze :)

> :)))) tu sie zgadzamy ale , wege zajadaja sie roznymi roznosciami z soji,
> mleko , kotlety, kurczaki itd itp

Też sie zajadam, ale nazywam to po imieniu :)))
Pozdrawiam, Agata

56. Data: 2004-10-31 12:22:25

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cm2jb4$18d$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> śluzówkę, aby testować przydatność kosmetyków Avonu?
> Czy testuje się teratogenne działanie leków na kobietach w ciąży?

pogrzeb troche w literaturze a znajdziesz raporty z doswiadczen na wiezniach
(oczywiscie dobrowolnych :/), na ludziach ktorzy za jakies tam pieniadze
staja sie "krolikami" doswiadczalnymi, albo o testach w ktorych ludzie sa
"krolikami" nawet o tym nie widzac. Albo chociaz tzw testy kliniczne nowych
lekarstw. Tak mozna dlugo

> Też sie zajadam, ale nazywam to po imieniu :)))

Soja?

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

57. Data: 2004-10-31 12:49:58

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cm2bkf$10j$1@inews.gazeta.pl...

> Definicja jest dosc prosta i nie ma chyba potrzeby wlazenia w filozofie?
> Wegetarianin nie jada miesa, czyli tkanek zwierzecych.
> http://encyklopedia.pwn.pl/79514_1.html
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=65572

skoro ograniczymy wegetarianizm tylko do nie jadania miesa,to bezcelowa
wydaje się dyskusja o butach,paskach i cierpieniach zwierzat.
wg tej definicji mozna np byc wegetarianinem i zabijac ,meczyć etc
zwierzęta.
jesli splycimy definicje wegetarianizmu tylko do talerza to jest OK,ale mamy
chyba szersze horyzonty i dostrzegamy cos jeszcze poza korytem :)

58. Data: 2004-10-31 12:50:16

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cm0o6t$ib6$1@inews.gazeta.pl...

> A wegetarianka jestes w piatki?

A to jakiś sens miało? Czy się nudzisz?

Sandra

59. Data: 2004-10-31 12:51:45

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> E tam, w złe miejsca jeździsz ;) Trzeba bać żarełko ze sobą :)))

Już nie jeżdżę. ;)

Sandra

60. Data: 2004-10-31 12:55:31

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Soja?

co sie tak dziwisz ??? czy ty jadasz tylko swinie i krowy ,czy moze
konkretniej definiujesz to co jesz i nazywasz rzeczy w inny,bardziej
komunikatywny sposob np. boczek,karkówka,szponder,podroby itd

dieta po ciąży+Letrox
Klamstwa "optymalnych"
Pierwsze grzybowe rekordy w Ksiedze rekordow grzybow.
strona min. z ćwiczeniami
Male pytanko do wszystkich.