koniec zwiazku ?

11. Data: 2006-09-05 21:30:48

Temat: Re: koniec zwiazku ?
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ala" <a...@o...eu> wrote in message
news:5d93.00000023.44fd918b@newsgate.onet.pl...

> I co z tym zrobić?... Wiesz, ja postanowiłam przeczekać...

Kretynka........, ale w sumie jestes kobieta to nie mozna byc zdziwionym.
--

Bluzgacz
GG:5015

12. Data: 2006-09-05 22:09:50

Od: "Jurq" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciach!
> A jednak zauwazyles - to alarm, dzialaj i zrywaj z nia. Mam tyle samo lat
> co Ty (dokladnie) i zrobilbym wlasnie tak jak napisalem.
> Powodzenia.
'Zrobiłbym' a 'zrobiłem' to wielka róznica aczkolwiek dobrze gadasz ;))

13. Data: 2006-09-06 08:51:04

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurq" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> jak przetrwasz jaies 5 lat bez stałej
> kobiety to juz później będzie Ci tylko przeszkadzać

Złote słowa

--
Paweł

14. Data: 2006-09-06 13:23:31

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):

> Złote słowa

Tak to jest. Ale to akurat rozwiązanie "w drugą stronę". Gdy się
jest singlem, ciężko się z kimś zgrać, nawet jeśli by się tego
chciało/potrzebowało. Wychodząc z jednego związku najlepiej wejść
od razu w drugi. Mniejszy ból. A gdy się singiel chce związać, to
nie od razu na śmierść i życie, można się rozczarować lub wręcz
skrzywdzić dziewczynę.

15. Data: 2006-09-06 14:30:23

Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> "Ala" <a...@o...eu> wrote in message

> Kretynka........, ale w sumie jestes kobieta to nie mozna byc zdziwionym.
> --
>
> Bluzgacz

A może to Ty jesteś pozbawionym uczuć kretynem... Żal mi Ciebie...
Ala

(Widze ze odpowiada Ci obrzucanie innych błotem... Daruj sobie bo załosny
jestes... )

16. Data: 2006-09-07 12:53:50

Od: "julia" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak w ogóle to zainteresowany chyba zaginął gdzieś w akcji :-)

17. Data: 2006-09-07 12:58:29

Od: "julia" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurq napisał(a):
> Widzę, ze nieźle zorientowana w temacie ;)
>
> Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

ty sie ze mnie nie nabijaj :P czułam sie jak urbański w milionerach:
a, b czy c ;)

18. Data: 2006-09-07 15:34:08

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

julia w news:1157633630.071587.282550@i42g2000cwa.googlegrou
ps.com
napisał(a):
> a tak w ogóle to zainteresowany chyba zaginął gdzieś w akcji :-)

Nie, na tej grupie to normalne. Co jakiś czas pewna osoba wrzuca posta z
pewnym problemem. Nigdy nie bierze udziału w dyskusji jako autor(ka) wątku.
Problemy są zazwyczaj dość ciekawe (w miarę naturalne). To raczej nie jest
dzieciak, który się nudzi. Bardziej jakiś ET przeprowadzający doświadczenia
;-)

pozdrawiam
Greg

19. Data: 2006-09-07 16:01:11

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...eu> wrote in message

> A może to Ty jesteś pozbawionym uczuć kretynem... Żal mi Ciebie...
> Ala

Nie jestem glupia cipo.

> (Widze ze odpowiada Ci obrzucanie innych błotem... Daruj sobie bo załosny
> jestes... )

Ok, ale ty mi odpisujesz wywloko.....

PS.
Wypierdalaj
--

Bluzgacz
GG:5015

20. Data: 2006-09-07 16:01:34

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"julia" <n...@g...pl> wrote in message
ps.com...

a tak w ogóle to zainteresowany chyba zaginął gdzieś w akcji :-)

Nigdzie kurwa nie zaginal, po prostu nie czytuje grup codziennie, bo jest
zajety.....
--

Bluzgacz
GG:5015