Re: konkurs "co mi jest" ;)

Data: 2003-12-04 17:14:28
Temat: Re: konkurs "co mi jest" ;)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

Dnia 2003-12-04 17:58:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Cherokee* skreślił te oto słowa:

> Tak, to fakt. Jednak ja jestem okropnym alergikiem z pyłkowica, a propolis
> jest jedynym rozwiązaniem u mnie, ze względu na alergie na antybiotyki poch.
> penicyliny.

A ja nigdy nie mialam problemow z alergiami... i kiedys na pozdzierane
kolana masc z propolisem swietnie pomogla, a rok pozniej ta sama masc
zastosowana na obtarty palec sprawila, ze miesiac moj palec ogladal jedynie
kwas borowy i kilka masci, a przez nastepny miesiac dochodzil do siebie...
wiec nawet nie chce myslec co by bylo jakbym psiknela sobie w gardlo
propolisem...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl