kontakt nietelepatyczny

41. Data: 2007-10-28 20:46:56

Temat: Re: kontakt nietelepatyczny
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fg2s18$46r$3@atlantis.news.tpi.pl...

> A tego to się nie spodziewałam :-(
> No, OK.

teraz to ci się już na pewno powiedzie z Blu...

42. Data: 2007-10-28 20:53:32

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> teraz to ci się już na pewno powiedzie z Blu...

Coś dziś z Tobą zdecydowanie nie tak, ale nie wiem, dlaczego i póki się
nie dowiem, to nie wolno mi Cię opuszczać w tej sytuacji - to byłoby
zdecydowanie... niehumanitarne!
:-)
--
XL wiosenna

43. Data: 2007-10-28 20:57:42

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Na Blue Sky?

Na Blue Velvet.

44. Data: 2007-10-28 21:01:19

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Ikselka"

> Na Blue Velvet.

Kasiu, czy nie wydaje Ci się, że trzeba ratować Sky'a? - jedziemy do
Krakowa! Możesz się u mnie zatrzymać, jeśli chcesz - pojedziemy dalej
razem...

--
XL wiosenna

45. Data: 2007-10-28 21:34:58

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Kasiu, czy nie wydaje Ci się, że trzeba ratować Sky'a? - jedziemy do
> Krakowa! Możesz się u mnie zatrzymać, jeśli chcesz - pojedziemy dalej
> razem...

Sky chce zbyt duzo jak najmniejszym kosztem.
Z takim nastawieniem jest nie do uratowania.

- JaKasia

46. Data: 2007-10-28 21:49:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka"

> Sky chce zbyt duzo jak najmniejszym kosztem.

"Co za korzyść odniesie człowiek choćby cały
świat zyskał a na swej duszy szkodę poniósł..."

> Z takim nastawieniem jest nie do uratowania.

Nikt z tych którzy cię nauczyli takiego przekonania
nie nadaje się na "dobrego pasterza"...

47. Data: 2007-10-28 21:50:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś dziś z Tobą zdecydowanie nie tak, ale nie wiem, dlaczego i póki się
> nie dowiem, to nie wolno mi Cię opuszczać w tej sytuacji - to byłoby
> zdecydowanie... niehumanitarne!
> :-)

Będę musiał pierwszy przestać...

48. Data: 2007-10-28 21:59:28

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Co za korzyść odniesie człowiek choćby cały
> świat zyskał a na swej duszy szkodę poniósł..."

A ty pragniesz dla duszy? Jesteś pewien?
Co jesteś gotów poświęcić z tych mało waznych,
nieduchowych rzeczy?

> Nikt z tych którzy cię nauczyli takiego przekonania
> nie nadaje się na "dobrego pasterza"...

Zaiste, to nie ci od "dobrego pasterza" mnie uczyli. :)

- JaKasia

49. Data: 2007-10-28 22:00:55

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę musiał pierwszy przestać...

To z kim ty wówczas będziesz gadał!??

50. Data: 2007-10-28 22:03:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ty pragniesz dla duszy? Jesteś pewien?
> Co jesteś gotów poświęcić z tych mało waznych,
> nieduchowych rzeczy?

Poświęciłem więcej niż mogłabyś sobie wyobrazić...

To widać...zagubiona łowiecko

Re: Moja "twarda" osobośc
Niech to chuj
Moja "twarda" osobośc