kontakt nietelepatyczny

51. Data: 2007-10-28 22:03:56

Temat: Re: kontakt nietelepatyczny
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fg3092$lub$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mężczyzna

> Będę musiał pierwszy przestać...

A ty się dobrze przyjrzyj osobom
które już zaproponowały
by "postawić krzyżyk"

52. Data: 2007-10-28 22:07:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To z kim ty wówczas będziesz gadał!??

Nie twoje zmartwienie...więc tylko niezdrowa ciekawość.
No chyba że coś duuużo gorszego.

53. Data: 2007-10-28 22:14:18

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> A ty się dobrze przyjrzyj osobom
> które już zaproponowały
> by "postawić krzyżyk"

:)))
Jezu, ależ z ciebie manipulant.
Ciekawe czy Iksela i tym razem da się nabrać.
Stawiam na to, że jednak się da... ;)

- JaKasia

54. Data: 2007-10-28 22:16:30

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> Nie twoje zmartwienie...więc tylko niezdrowa ciekawość.
> No chyba że coś duuużo gorszego.

Zdrowsza moja ciekawość niż twoja zazdrość. ;)
Ale OK, już siedzę cicho.

55. Data: 2007-10-28 22:21:45

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poświęciłem więcej niż mogłabyś sobie wyobrazić...

To poświęć jeszcze parę banalnych rzeczy,
np. potrzebę akceptacji.

Przyjedź do Warszawy lub podaj swój adres
(jeśli nie możesz przyjechać), i spodziewając się
spotkania nie licz na akceptację.

> To widać...zagubiona łowiecko

Spokojnie znajdziesz na tej grupie i łowiecki niezagubione,
chętne do pomocy.

- JaKasia

56. Data: 2007-10-28 22:24:50

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

Widzę, że jesteś jednak zdecydowany. Nie pozostaje mi nic innego, jak
uszanować to.

> A ty się dobrze przyjrzyj osobom
> które już zaproponowały
> by "postawić krzyżyk"

Nie wiem, o co chodzi - na szczęście. Jeśli o tym zdecyduję, to zrobię
to sama. Oczywiście to nie ma nic wspólnego z Twoimi postanowieniami.
Postanawiamy osobno, prawda?

--
XL wiosenna

57. Data: 2007-10-28 22:28:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. potrzebę akceptacji.
>
> Przyjedź do Warszawy lub podaj swój adres
> (jeśli nie możesz przyjechać), i spodziewając się

Gdybyś była psychologiem nalezałoby odebrać ci dyplom
bo tylko skończony nieudacznik mógłby zdiagnozować u mnie
[choćby z postów tutaj]że szukam akceptacji, mogę zaraz ci
to udowodnić zaprzestając pisania...chcesz? A może właśnie
na tym ci zależy?

> Spokojnie znajdziesz na tej grupie i łowiecki niezagubione,
> chętne do pomocy.

Każda która twierdzi że "niezagubiona"
sama potrzebuje pomocy znacznie bardziej.
Więc jak? Zagubionaś czy nie?

58. Data: 2007-10-28 22:29:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky"

> Zdrowsza moja ciekawość niż twoja zazdrość. ;)
> Ale OK, już siedzę cicho.

Gdyby to była tylko ciekawość
nie posądzałabyś mnie o zazdrość.
Nie wytrzymasz...

59. Data: 2007-10-28 22:34:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> :)))
> Jezu, ależ z ciebie manipulant.
> Ciekawe czy Iksela i tym razem da się nabrać.

I kto tu manipuluje...
[mnie na ten przykład nazywając
Jezusem-manipulantorem
czy grając na przekorę ixy]

60. Data: 2007-10-28 22:37:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że jesteś jednak zdecydowany. Nie pozostaje mi nic innego, jak
> uszanować to.

I co mi po tym szacunku?
Więc robisz to dla siebie...

> [...]
> Postanawiamy osobno, prawda?

"Nie pozostaje mi nic innego, jak uszanować to."

Re: Moja "twarda" osobośc
Niech to chuj
Moja "twarda" osobośc
no dobra