kontakt nietelepatyczny

61. Data: 2007-10-28 22:39:35

Temat: Re: kontakt nietelepatyczny
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> się
>
> I co mi po tym szacunku?
> Więc robisz to dla siebie...

> "Nie pozostaje mi nic innego, jak uszanować to."

No dobrze, ostro bylo. Może starczy tego?
:-)

--
XL wiosenna

62. Data: 2007-10-28 22:40:47

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybyś była psychologiem nalezałoby odebrać ci dyplom
> bo tylko skończony nieudacznik mógłby zdiagnozować u mnie
> [choćby z postów tutaj]że szukam akceptacji, mogę zaraz ci
> to udowodnić zaprzestając pisania...chcesz? A może właśnie
> na tym ci zależy?

To miałby być dowód braku potrzeby akceptacji??? ;)))
Raczej byłby to dowód twojej porazki w szukaniu takowej.

> Każda która twierdzi że "niezagubiona"
> sama potrzebuje pomocy znacznie bardziej.

Napisałam "i" czyli najdziesz tu pewnie i jedne i drugie.
A sam oceniasz kto kim.

> Więc jak? Zagubionaś czy nie?

Nie masz zaufania do swojej diagnozy?

- JaKasia

63. Data: 2007-10-28 22:59:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To miałby być dowód braku potrzeby akceptacji??? ;)))
> Raczej byłby to dowód twojej porazki w szukaniu takowej.

Serio uważasz że byłabyś
[lub ktokolwiek tutaj]
w stanie mi ją zaoferować?
Bo ja nie mam takich złudzeń
wobec kogokolwiek z ludzi...
a na zabieganie o jakieś
erzace już nie mam
ani sił ani ochoty

> Napisałam "i" czyli najdziesz tu pewnie i jedne i drugie.
> A sam oceniasz kto kim.

> Nie masz zaufania do swojej diagnozy?

Nie masz odwagi [niewygodne ci]
jej zaprzeczyć lub potwierdzić
więc odpowiadasz pytaniem?

jak widzisz nie ja
stawiam diagnozy z góry

Doprawdy zagubionaś...

64. Data: 2007-10-28 23:02:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze, ostro bylo. Może starczy tego?
> :-)

Ja nie muszę nic dodawać...

65. Data: 2007-10-29 12:20:37

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Serio uważasz że byłabyś
> [lub ktokolwiek tutaj]
> w stanie mi ją zaoferować?

Wątpisz? Błąd.

> Bo ja nie mam takich złudzeń
> wobec kogokolwiek z ludzi...
> a na zabieganie o jakieś
> erzace już nie mam
> ani sił ani ochoty

Błąd.

W Wielkim Podwójnym Błędzie jesteś!
Robisz krzywdę sobie - z góry odrzucając. Dobrze wiesz, że nikt tu nie
jest bez powodu (w tym Ty sam), ale być może nie wiesz/obawiasz się, co
właściwie robi się z otrzymaną akceptacją, stąd wolisz deprecjonować ją
do poziomu jej wirtualnego erzacu.

Akceptacja jest jak nieśmiertelność - każdy o niej marzy, każdy jej
chce, lecz nie każdy, kto by ją otrzymał, po prostu przyjąłby z radością
i korzystał. Wielu usiłowałoby się(!!!) najpierw zabić... tylko po to,
żeby wreszcie po tysięcznej próbie móc w nią uwierzyć...

Tylko dobrze zrozum, co piszę, bo wcale nie piszę o śmierci - piszę o
wielkiej niepewności.
Taki jesteś. Tylko dlaczego, dlaczego? - oto jest pytanie. Retoryczne -
póki co :-)

--
XL wiosenna

66. Data: 2007-10-29 13:01:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jest bez powodu (w tym Ty sam), ale być może nie wiesz/obawiasz się, co
> właściwie robi się z otrzymaną akceptacją, stąd wolisz deprecjonować ją

Błąd

> [...]

Błąd

> Tylko dobrze zrozum, co piszę, bo wcale nie piszę o śmierci - piszę o

Błąd

> Taki jesteś. Tylko dlaczego, dlaczego? - oto jest pytanie. Retoryczne -
> póki co :-)

Błąd

4:2
a własciwie
6:0

67. Data: 2007-10-29 13:09:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Błąd
>
> 4:2
> a własciwie
> 6:0

Co tam, wynik niewazny. Tylko ten ostatni "Błąd" - do wyjaśnienia :-)

--
XL wiosenna

68. Data: 2007-10-29 13:19:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co tam, wynik niewazny. Tylko ten ostatni "Błąd" - do wyjaśnienia :-)

No to wyjaśniaj wyjaśniaj... ;P

69. Data: 2007-10-29 13:50:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to wyjaśniaj wyjaśniaj... ;P

Dziękuję za pozwolenie, będę próbować. Wiem, że to będzie jednak trudne,
bo zawczasu się ustawiłeś w pozycji obronnej. A może w pozycji
wycofania? Się wyjaśni :-)

--
XL wiosenna

70. Data: 2007-10-29 18:16:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za pozwolenie, będę próbować. Wiem, że to będzie jednak trudne,
> bo zawczasu się ustawiłeś w pozycji obronnej. A może w pozycji
> wycofania? Się wyjaśni :-)

To nie pozwolenie a zachęta
a co do "pozycji" to j.w.
...wyjaśniaj wyjaśniaj... ;P