kontrowersyjne kosmetyki

1. Data: 2005-02-19 15:09:12

Temat: kontrowersyjne kosmetyki
Od: "Leokadia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi kochane pluszaczki czemu nie piszemy tutaj
o sprawach kontrowersyjnych związanych z kosmetyką? Na
przykład o sprawach kosmetyki i seksu? Ja mam już 16 lat i
uprawiam mocny seks z moich facetem a on ciongle się pyta
o moje kosmetyki i mówi, że to szkodliwe dla niego.

Czy to prawda? Czy podczas seksu z chłopcami i robienia
im loda, można ich zarazić czymś z kosmetyków i dostaną
alergii w seksie? Jak myślicie siostrzyczki?

Leokadia lat 16

1. Data: 2005-02-19 15:21:47

Temat: Re: kontrowersyjne kosmetyki
Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leokadia napisał:

> Powiedzcie mi kochane bravo czemu nie piszemy tutaj
> o sprawach kontrowersyjnych związanych z kosmetyką?

bo tematem przewodnim jest uroda? (jestem tu nowy wiec zgaduje)

> Na
> przykład o sprawach kosmetyki i seksu? Ja mam już 16 lat i
> uprawiam mocny seks z moich facetem

a jak wygląda mocny seks?

> a on ciongle się pyta

może skończ gimnazjum złotko?

> o moje kosmetyki i mówi, że to szkodliwe dla niego.

zlizuje ci twarz?

> Czy to prawda? Czy podczas seksu z chłopcami i robienia
> im loda, można ich zarazić czymś z kosmetyków i dostaną
> alergii w seksie?

jak obcierasz policzkami ktore maja fluid i puder to mozliwe ze tak.
--
Pyskaty

Roznica miedzy seksem a seksem za pieniadze jest taka ze seks za
pieniadze kosztuje mniej

1. Data: 2005-02-19 16:50:36

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leokadia wrote:
(ciach)

Nie odpisujcie, sądząc po formatowaniu tekstu i stylu wypowiedzi jest to
znany niusowy troll, niejaki Słodzik.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-02-19 17:21:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Kapała, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nie odpisujcie, sądząc po formatowaniu tekstu i stylu wypowiedzi jest to
> znany niusowy troll, niejaki Słodzik.

No i post o bardzo podobnej treści już tu niedawno był.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-19 20:07:27

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> wrote in news:cv7r11$7m9$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Nie odpisujcie, sądząc po formatowaniu tekstu i stylu wypowiedzi jest to
> znany niusowy troll, niejaki Słodzik.

Dobrze, olejemy go.
Trzeba cos z tym zrobic. Ostatnio coraz wiecej trolli na naszej grupie.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Ladne oczy masz, komu dziure dasz?

1. Data: 2005-02-20 22:20:36

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK k...@g...pl ...

> Dobrze, olejemy go.
> Trzeba cos z tym zrobic. Ostatnio coraz wiecej trolli na naszej
> grupie.

ROTFL

"_")
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

pytanko do kobiet
Oriflame
Prosze o rade...
Salon EXCLUSIVE we Wrocławiu, czyli zrobiłam sobie tipsy
Żel p/prysznic + szampon (2w1)