konturówka do ust / Pierre Rene

1. Data: 2003-09-30 17:30:16

Temat: konturówka do ust / Pierre Rene
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzis wypatrzylam sobei fajny kolorek, ale póki co sie wstrzymałam z
kupnem, bo chcialam sie was zapytać o zdanei na temat tych konturówek.
Jak z ich trwałoscią, jakością i przyjemnością użytkowania?

---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica
gg: 1765691
___________________
SEND YOUR LOVE INTO THE FUTURE...

1. Data: 2003-10-01 10:31:03

Temat: Re: konturówka do ust / Pierre Rene
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak z ich trwałoscią, jakością i przyjemnością użytkowania?
rety..nikt nie wie?????
---

1. Data: 2003-10-01 10:40:41

Od: "fajna laska" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> dzis wypatrzylam sobei fajny kolorek, ale póki co sie wstrzymałam z
> kupnem, bo chcialam sie was zapytać o zdanei na temat tych konturówek.
> Jak z ich trwałoscią, jakością i przyjemnością użytkowania?

Mam, uzywam, mnie sie podoba :)) Polecam :) A co do przyjemnosci, to przy
uzytkowaniu specjalnie sie nie podniecam :)))
--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-10-01 10:55:25

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam, uzywam, mnie sie podoba :)) Polecam :) A co do przyjemnosci, to przy
> uzytkowaniu specjalnie sie nie podniecam :)))
ehehehe:))) no chodzilo mi raczej o to czy jest twarda czy miekka:) czy
trzeba skrobac po ustach czy sie miekko rozprowadza:) ale thank's za
answer:)

--
---

1. Data: 2003-10-01 11:03:40

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

ula.p <u...@p...fm> napisał(a) w wiadomoœci

> thank's za answer:)

Oh yeah! ;-)

1. Data: 2003-10-01 12:26:52

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ehehehe:))) no chodzilo mi raczej o to czy jest twarda czy miekka:) czy
> trzeba skrobac po ustach czy sie miekko rozprowadza:)

Mam takie cus, ale kupowane ze 2 czy 3 lata temu, wiec nie wiem, czy sie nie
zmienily od tego czasu. W kazdym razie rysowalo sie nia bardzo latwo, ale
kredka czasami wysuszala usta - zwlaszcza jak nia chcialam wycieniowac
przejscie od koloru szminki do konturówki. Natomiast bardzo dlugo sie
trzymala, dlatego tez bylam zmuszona z niej zrezygnowac (szminka sie
scierala - zostawal kontur...).

--
Dwa pólglówki nie tworza jednej glowy (prof. T. Kotarbinski)
GG #371734

1. Data: 2003-10-01 12:31:14

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przejscie od koloru szminki do konturówki. Natomiast bardzo dlugo sie
> trzymala, dlatego tez bylam zmuszona z niej zrezygnowac (szminka sie

i o to mi chodziło:) ja potrzebuje do delikatnego obrysowania ust i
roztarcia do wewnetrznej strony + wypelnienie błyszczykiem.

---

kosmetyki
Problem z dużymi butami
Problem z dużymi butami