kopulowanie

11. Data: 2004-04-18 21:20:24

Temat: Re: kopulowanie
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Napisałeś:
Ja jako swiety prorok, mam tendencje do nazywania rzeczy po imieniu.
Nieznosze jak ktos np. na kopulacje mowi "kochac sie",
albo "uprawiac milosc" - co za bdury!

Bo ty kopulujesz bez miłości !!! I dlatego nazywasz to "po imieniu" kopulacją,
bo rzeczywiście nią jest. A ja swojego Grzesia kocham sercem i duszą, więc
kocham też i ciałem:))

12. Data: 2004-04-18 21:47:41

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 18 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:458d.000008be.4082f118@newsgate.onet.pl
signed by :

> [...]
> imieniu" kopulacją, bo rzeczywiście nią jest. A ja swojego
> Grzesia kocham sercem i duszą, więc kocham też i ciałem:))

Musialabys poznac troche 'seksuologie albertanowa'.
Jest tam calkiem inne slownictwo i poglady na sprawy seksualnosci.

Ja twojego Grzesia np. nie kocham i jak mysle co wy tam
robicie pod kolderka, to mysle, ze kopulujecie...
nie wnikam w wasze emocje, bo trudno mi to ocenic wzrokiem.

Ja zachowania fizyczne oddzielam od emocjonalnych stanow.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

13. Data: 2004-04-19 10:59:22

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EDI" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

>nie wiem....sztrykowac ?

Co to znaczy "sztrykowac"?!

Sowa

14. Data: 2004-04-19 11:03:58

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba Sowa napisała:

> Użytkownik "EDI" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

> Co to znaczy "sztrykowac"?!

Robić na drutach (chyba).

puchaty

15. Data: 2004-04-19 11:16:15

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> skrev i meddelandet
> Robić na drutach (chyba).

Po szwedzku "att stryka" znaczy prasowac zelazkiem........

--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),

16. Data: 2004-04-19 11:22:35

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba =sve@na= napisała:

> Po szwedzku "att stryka" znaczy prasowac zelazkiem........

Z niemieckiego: stricken - vt,vi (h) robić na drutach
Ze określeniem sztrykować spotkałem się na Kaszubach.
(a prasować żelazkiem z kaszubskiego - platować:-)

puchaty

17. Data: 2004-04-19 12:08:13

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ze określeniem sztrykować spotkałem się na Kaszubach.

Można też na Śląsku.

> (a prasować żelazkiem z kaszubskiego - platować:-)

A po śląsku - biglować.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

18. Data: 2004-04-19 13:40:34

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 19 Apr 2004 from pl.soc.rodzina message-id=
news:c60fej$jq$1@atlantis.news.tpi.pl signed by Hanka Skwarczyńska:

od niemieckiego 'platt' -plaski

> A po śląsku - biglować.

od niemieckiego 'buegeln' - prasowac

'prasowac' od niemieckiego 'pressen' -przyciskac

Niemcy i Polacy sa o wiele bardziej ze soba zwiazani
roznymi powiazaniami, o wiele bardziej bliscy, niz sie im wydaje!

Polak - Niemiec dwa bratanki!

Z powinszowaniami (od wuenschen = zyczyc ;-) ),
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pol

19. Data: 2004-04-19 13:49:15

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

alt.religion.albertanism wrote:

> Niemcy i Polacy sa o wiele bardziej ze soba zwiazani
> roznymi powiazaniami, o wiele bardziej bliscy, niz sie im wydaje!

Ano. Wiemy juz, co Polacy przejeli od Niemcow, ciekawam, co Niemcy
przejeli od Polakow.

Dunia (zaintrygowana)
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

20. Data: 2004-04-19 17:11:18

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 19 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:4083D8DB.7060402@nielubiespamu.o2.pl signed
by Dunia:

> Ano. Wiemy juz, co Polacy przejeli od Niemcow, ciekawam, co
> Niemcy przejeli od Polakow.
>
> Dunia (zaintrygowana)

Polacy i Niemcy najbardziej zblizyli sie przez wspolne
kopulowanie i mieszanie genow w plodzonym potomstwie.
Populacje niemiecka i polska sa do siebie dosc znacznie
zblizone genetycznie. Niemcy i Polacy od wielu wiekow
wspolnie zamieszkiwali tereny srodkowej i wschodniej Europy i
mieszali sie ze soba wchodzac w mieszane zwiazki malzenskie i
kopulujac.

Trudno mi przytoczyc natomiast jakies wplywy jezykowe polskie
w jezyku niemieckim. Wiem, ze jezyk polski i niemiecki maja
wiele wspolnego. Podobnie mentalnie podchodza do wielu
spraw np. gramatyki, czy slowotworstwa.
Przykladem niech bedze litera "W" ktora tylko w jezyku
niemieckim i polskim jest uzywana do oznaczenia gloski "V".
Wiekszosc innych jezykow, nawet slowianskich "V" zapisuje
jako "V".

Calkiem wielu Niemcow od dawien dawna, przejmowalo polska
kulture i polonizowalo sie. Do jednych z najbardziej znanych
przykladow nalezy Niklas Koppernigk czyli spolonizowany
Mikolaj Kopernik. Wiele polskiej szlachty to byli
spolonizowani Niemcy.

Niestety bardzo dluga i bardzo bogata historia wzajemnych
relacji polsko-niemieckich postrzegana jest przez sprawe
hitleryzmu i najazdu i okupacji niemieckiej na Polske w
trakcie 2. wojny swiatowej. Pod wieloma wzgledami tamta wojna
byla jednak bratobojcza, niestety.. Dwa bratnie, spokrewnione
narody pobily sie miedzy soba...

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pol
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

Re: Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu
[albertan] Natura to wszystko zaplanowala
jak?
[OG] bobasek.com-sklep internetowy
Czy nasze małżeństwo ma szansę?