kopytka

1. Data: 2002-01-14 11:27:44

Temat: kopytka
Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

z czym podajecie kopytka? (oprocz sosu pmidorowego i pieczarkowego)
kopytka to u mnie pol ziemniakow pol sera
pisze bo w roznych przepisach roznie sie nazywaja...

iza
GG 879972

1. Data: 2002-01-14 12:18:46

Temat: Re: kopytka
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@h...pl> napisał w wiadomości
> z czym podajecie kopytka? (oprocz sosu pmidorowego i pieczarkowego)
> kopytka to u mnie pol ziemniakow pol sera
> pisze bo w roznych przepisach roznie sie nazywaja...

to sa leniwe!

kopytka jem jedynie z tluszczykiem ze sloninki

pozdrawiam WM

1. Data: 2002-01-14 12:30:17

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to sa leniwe!
>
> kopytka jem jedynie z tluszczykiem ze sloninki

dobrze skoro u ciebie to sa leniwe to mam do ciebie pytanie: "z czym pdawac
TE leniwe" ?

u mnie leniwe to sa z samego sera
a takie z tluszczem ze sloninki to sa paluszki i robi sie je bez sera lub ze
sladowa jego iloscia

ja tez pozdrawiam
---------------------
iza
GG 879972

1. Data: 2002-01-14 12:36:31

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza <i...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1ufd7$o3e$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> pisze bo w roznych przepisach roznie sie nazywaja...
>

> ja robie leniwe z sera, mąki i rodzynek. pycha. A po daję ze śmietana,
cukrerm i cynamonem :-))
Sama sobie zobacz, jeśli chcesz:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=113

Wkn

1. Data: 2002-01-14 13:28:06

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1ujk4$fr1$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Wkn
>
> wow na to nie wpadlam!!! Ja leniwe robie tylko z maki i sera i wtedy
podaje polane maselkiem z bulka tarta :)

wielkie dzieki!!! Musze sprobowac!!!

acha no i dziekuje wszystkim za listy na priv, szkoda tylko ze wiekszosc z
nich nie odpowiada na moje pytanie a tylko uczy mnie nazewnictwa....

podoba mi sie posypane serem, oregano i pieprzem (pisze tu bo moze ktos tez
skorzysta)

iza
GG 879972

1. Data: 2002-01-14 14:07:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza <i...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1umfa$rl0$...@h...uw.edu.pl...

ictwa....

> podoba mi sie posypane serem, oregano i pieprzem (pisze tu bo moze ktos
tez
> skorzysta)

ja jeszcze gdzies widziałam wersję leniwych kładzionych na wodę, takie
śmieszne nieforemne wychodziły. I składniki miały ciut inne, ale nie
pamiętam dokładnie.
I widziałam wersję wytrawną leniwych z boczkiem i sosem grzybowym chyba. Ale
to już mi pod kopytka podpadało.

Bo kopytka są pyszne z wszelakimi ciemnymi sosami i gulaszami, no i sosami
grzybowymi oczywiście.

Wkn
www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2002-01-14 14:25:31

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz napisał(a) w wiadomości: ...

>to sa leniwe!

Alez w zyciu! Nawet jesli co kraj to obyczaj, to leniwe sa z serem, a
kopytka z ziemniakami.

Arbitralnie stwierdzila

Margola

1. Data: 2002-01-14 14:27:11

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

iza napisał(a) w wiadomości: ...
>z czym podajecie kopytka? (oprocz sosu pmidorowego i pieczarkowego)
>kopytka to u mnie pol ziemniakow pol sera
>pisze bo w roznych przepisach roznie sie nazywaja...

ja bym uzyla gulaszu. Gestego, zawiesistego gulaszu.

Margolka Sularczyk + Kopytko Ale Nie Leniwe (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2002-01-14 14:29:36

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja np leniwe podaje z bulka tarta podsmazona na masełku i do tego troszke
cukru
mniam mniam pychotka
chyba sobie jutro z robie leniwe- dzis mi sie juz nie chce

Joasia_Annetka T.
gg 24 77 27

1. Data: 2002-01-14 15:08:33

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobrze skoro u ciebie to sa leniwe to mam do ciebie pytanie: "z czym
pdawac
> TE leniwe" ?

Z czym chcesz!!! nadaja sie do kazdego miesa z sosem! K

Imbir - jak wydobyc aromat?
co z wątrobki
Nasza Grupa
pieczone ziemniaczki są super
Uwazajcie, co kupujecie - test majonezow & ...