kopytka - ale z czym?

1. Data: 2005-02-10 14:27:45

Temat: kopytka - ale z czym?
Od: Paulina <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Pustka w g?owie :-( Z czym te kopytka mozna zrobic zeby sie wiele nie
narobic :-) i zeby calosc stanowila pyszne danie.

Dziekuje - Paulina

1. Data: 2005-02-10 14:32:47

Temat: Re: kopytka - ale z czym?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina wrote:

> Pustka w g?owie :-( Z czym te kopytka mozna zrobic zeby sie wiele nie
> narobic :-) i zeby calosc stanowila pyszne danie.

Z pieczarkami, takimi zwyklymi z patelni. Z kazdym gulaszem.

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

1. Data: 2005-02-10 14:37:00

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2005 15:27:45 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Paulina*, w
wiadomości news:<news:cufquc$i83$1@polsl.gliwice.pl> zawarł, co następuje:

> Pustka w g?owie :-( Z czym te kopytka mozna zrobic zeby sie wiele nie
> narobic :-) i zeby calosc stanowila pyszne danie.

z pieczarkami w śmietanie :)

aha, i popraw kodowanie jeśli możesz, bo masz ISO-8859-1 i krzaczysz
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-10 15:28:44

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina napisał(a):
> Witam :-)
>
> Pustka w g?owie :-( Z czym te kopytka mozna zrobic zeby sie wiele nie
> narobic :-) i zeby calosc stanowila pyszne danie.

Z kapusta zasmazana oczywiscie.

th.

1. Data: 2005-02-10 15:37:06

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z przysmażoną cebulką i boczkiem, mmmmmmmmmmmm................

Pozdr. Ewa

1. Data: 2005-02-10 17:22:21

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam :-)
>
> Pustka w g?owie :-( Z czym te kopytka mozna zrobic zeby sie wiele nie
> narobic :-) i zeby calosc stanowila pyszne danie.

sos z sera pleśniowego - pleśniak błękitny rozpuścić na patelni, zalać
śmietanką (ja daję UHT, ta mi się nie warzy) , zamieszać, posypać kolorowym
pieprzem (w ostateczności sam czarny) - voila :)
MOżna dodać uprzednio podsmażone cieniutkie plasterki schabu, cielęciny lub
kurzego cycka.

Margola

1. Data: 2005-02-10 21:11:30

Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina z adresu <u...@i...pl> wymodzil(a) co nastepuje:

Na slodko z cynamonem, cukrem i smietana.

Pozdrawiam
Paulinka

1. Data: 2005-02-11 10:23:37

Od: "Goska z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Paulina" <u...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Witam :-)
>
> Pustka w g?owie :-( Z czym te kopytka mozna zrobic zeby sie wiele nie
> narobic :-) i zeby calosc stanowila pyszne danie.

Z jajkami sadzonymi + jakas surówka.
Pozdrawiam z Lublina - Goska (a za oknem snieg)

DO smakoszy DOMKU
w sprwie grochu
pizza
mięsa mi się chce!
Dziś na obiead ... czyli mężczyzna gotuje