Soda - pilne

1. Data: 2005-02-10 15:44:27

Temat: Soda - pilne
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy soda oczyszczona ta ze sklepu spożywczego to jest ta sama co w aptece.
Robie ciasto i szybko potrzebuję tej informacji.

Anna Styś

1. Data: 2005-02-10 15:53:34

Temat: Re: Soda - pilne
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

1. Data: 2005-02-10 15:57:10

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cufvvp$38v$1@news.onet.pl>,
"Anna Styś" <a...@p...onet.pl> wrote:

> Czy soda oczyszczona ta ze sklepu spożywczego to jest ta sama co w aptece.
> Robie ciasto i szybko potrzebuję tej informacji.

Wprawdzie nie ta sama, ale taka sama.

Władysław

1. Data: 2005-02-10 16:47:36

Od: "AW" <s...@p...lachem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Styś wrote:

> Czy soda oczyszczona ta ze sklepu spożywczego to jest ta sama co w
> aptece. Robie ciasto i szybko potrzebuję tej informacji.
>
> Anna Styś

Jesteś pewna że na tej z apteki pisze SODA OCZYSZCZONA?
Nie jest to przpadkiem SODA? Bo jeśli tak, to nie radzę jeść tego
ciasta.

AW

1. Data: 2005-02-10 16:57:17

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cug378$35p$1@news.onet.pl>,
"AW" <s...@p...lachem.pl> wrote:

> Jesteś pewna że na tej z apteki pisze SODA OCZYSZCZONA?
> Nie jest to przpadkiem SODA? Bo jeśli tak, to nie radzę jeść tego
> ciasta.

Jak poprosisz w aptece o SODĘ OCZYSZCZONĄ, to Ci taką sprzedadzą.

Władysław

1. Data: 2005-02-14 08:25:08

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewna że na tej z apteki pisze SODA OCZYSZCZONA?
> Nie jest to przpadkiem SODA? Bo jeśli tak, to nie radzę jeść tego
> ciasta.

Już zjadłam. Żyję, więc chyba to była soda oczyszczona :)

kopytka - ale z czym?
DO smakoszy DOMKU
w sprwie grochu
pizza