przystawki na zimno

1. Data: 2005-02-10 16:39:29

Temat: przystawki na zimno
Od: "nusiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Niedługo mam imprezę i chciałabym podać przystawki na zimno,tak aby byly
malo pracochłonne bo będzie to imprezka na 30 osób.
Bardzo proszę podpowiedzcie mi co mogę zrobić fajnego.

Aneta

1. Data: 2005-02-10 17:18:29

Temat: Re: przystawki na zimno
Od: "Tomaso Burkaso" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedługo mam imprezę i chciałabym podać przystawki na zimno,tak aby byly
> malo pracochłonne bo będzie to imprezka na 30 osób.
> Bardzo proszę podpowiedzcie mi co mogę zrobić fajnego.

Marchewka, pietruszka, seler naciowy, seler zwykły i cokowiek innego co da
się pokroic w paski.
Do tego sosiki których bazą jest jogurt, czosnkowy, z koperkiem, pieprzowy
itd... Sosy powinny byc wyraźne. Najszybciej schodzi czosnkowy ;)

Tomaso

1. Data: 2005-02-10 22:27:48

Od: "Oszust" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A i tak najlepsze sa koreczki śledziowe:) Bierzesz marynowane śledzie -
z takiego podwójnego płata powinno wyjść 8 koreczków (czyli juz wiesz jak
kroić). smarujesz ostrą musztardą, na to pasek cebuli, ogórasa kiszonego,
zwinąc, spiąć wykałaczką i szamać. Jak będzie na imprezie wódeczka, to
gwarantuje, że ani jeden koreczek nie dotrwa końca imprezy:)

--
Oszust
GG 2652263

Soda - pilne