Wróciłam!

111. Data: 2004-01-23 00:04:45

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> W sprzedaży ?

Konkretnie? No to A. c. był tylko w jednej odmianie, imię jej
'Postelense', a na ilość, to w trzech sztukach :-)

> W ofercie jest więcej.

Liczę, że wiosną wystawią :-)

> Jak mi przetrwa ten jeden palmowy ,który zakupiłam , to wiosną
> kupuję resztę.

Łał :-). Nasze wytrzymały dotychczasowe mrozy (bodajże -18 było
którejś najchłodniejszej nocy) bez okrycia. Ale do wiosny jeszcze
chwila... Ja palmowych mam na razie dość, choć nie powiem, jest
jeszcze kilka w ofertach, dla których miejsce znajdę, teraz będę się
za inszymi rozglądał.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien nekrofil w Chabówce
Chuja miał o kwadratowej główce.

112. Data: 2004-01-23 05:45:00

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin a teraz kopytnik :)
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Basia Kulesz
> (...)

<<Chroniona? Ja jej tam chronić nie bedę . Rośnie od płn. ma małe żółte
kwiatuszszki. Służy do zadarniania i niszczy elegancki trawnik.
Anka

113. Data: 2004-01-23 07:29:20

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> wrote in

> <<Chroniona? Ja jej tam chronić nie bedę . Rośnie od płn. ma małe żółte
> kwiatuszszki. Służy do zadarniania i niszczy elegancki trawnik.
> Anka

Male zolte kwiatuszki?
Male - ok.
Ale zolte?
I trawnik niszczy??
Ty aby na pewno o kopytniku? :-)
A jesli tak, to o ktorym? :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

114. Data: 2004-01-23 07:36:02

Temat: Re: kopytnik a właściwie przylaszczk +leszczynowieci:)
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> [...]

Do obejrzenia calkiem spory okaz jest u nas w O.Bot. i gdy kwitnie, a nie
zmarzna mu paki, to wyglada b. ladnie. Ale, jak juz Basia zauwazyla, jest
dosc wrazliwy i nawet w centrum Wroclawia zdaza mu sie podmarznac. Wtedy z
kwiatow nici.. Ladny jest tez jesienia, przebarwia sie na zolto.
W sprzedazy byl w punkcie przy O.Bot. i dluzszy czas widywalam go w naszym
OBI.

> W tym samym mniej więcej czasie kwitną cebulice syberyjskie.
> Przylaszczki są u mnie tak nędzne, że rzadko kojarzę, kiedy kwitną:-(

Moje ulegly kolejnemu przesadzeniu. W ub. roku zakwitly b. ladnie, ale
potem liscie im padly juz w czerwcu. Przenioslam w wilgotniejsze miejsce i
zobaczymy....

> W dodatku Corylopsis teoretycznie wymaga kwaśnego podłoża.

Ano. U nas rosnie razem z rododendronami, pierisami itd..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

115. Data: 2004-01-23 09:37:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2ad4fo7ph.fsf@sapijaszko.net...

> Zależy od odmiany. Generalnie tak, ale te bardziej kurduplowate, co to
> one właśnie do donic się nadają, to i wrażliwsze...

> Coście się czepiły tego latającego masła? :-)
> Jest tyle ładniejszych palmowych :-)

Ach, może być jakiś inny, 'Red Pygmy' na przykład;-). Wybrzydzać nie
będę:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

116. Data: 2004-01-23 12:44:59

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
(...)
> Ach, może być jakiś inny, 'Red Pygmy' na przykład;-). Wybrzydzać nie
> będę:-)))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Mam A.'Red Pygmy' od Grzegorza Nawoja, w tamtym roku urósł prawie metr..
:-) Bogusław

117. Data: 2004-01-23 13:36:23

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m265f3o7he.fsf@sapijaszko.net...
> Łał :-).

Nie łaluj , bo raptem pięć ich jest.
W ofercie.
Co będzie w sprzedazy to się zobaczy.

> [...]
> chwila... Ja palmowych mam na razie dość, choć nie powiem, jest
> jeszcze kilka w ofertach, dla których miejsce znajdę, teraz będę się

Insze to co ?
Klony ?

Pozdrawiam
Teresa

118. Data: 2004-01-23 18:32:42

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Ach, może być jakiś inny, 'Red Pygmy' na przykład;-). Wybrzydzać nie
> będę:-)))))

O, to, to :-). Śliczny jest. Znaczy, był... :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Paulina z miasta Świdnicy
Oddawała swój mocz na ulicy.

119. Data: 2004-01-23 18:54:06

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> Insze to co ?
> Klony ?

Też. Polne: 'Carnival' i 'Royal Ruby', platanoides 'Charles
Joly', 'Drummondii', 'Laciniatum', pensylvanicum 'Erythrocladum',
pictum...
Ale i Fagusów kilka bym chciał dostać, jeszcze kilka Ginkgo, Abiesów,
Pinusów... W sumie lista chciejstw zielonego badziewia długa.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młodzian z miejscowości Allau
Zamiast rosnąć, równomiernie malał:

120. Data: 2004-01-23 19:37:04

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m28yjyts1d.fsf@sapijaszko.net...
> [...]
> Ale i Fagusów kilka bym chciał dostać, jeszcze kilka Ginkgo, Abiesów,
> Pinusów... W sumie lista chciejstw zielonego badziewia długa.

To ja z Wami nie jadę.
Przed oczami mi tym wózkiem będziesz majgał , a ponieważ miejsca mało już
mam , zazdrość mnie zeżre ;-)
Ewooooo T.!Poproszę o krótki kurs "Jak się nie dać złamać chciejstwom" ;-)

Pozdrawiam rozpaczliwie słabo
Teresa

pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna
zdjęcia
moje fotki
Jak to się nazywa po polsku?