kora surowa

31. Data: 2006-07-06 11:14:08

Temat: Re: kora surowa
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e8iouk$e97$2@news.onet.pl...
> [...]
Kwestia

> O, poproszę o zdjęcia;-)

Się zrobią wieczorem:)

> Fakt, a korę też czasami stosujesz?

Też, ale nie łącznie ze ściółką. Niewątpliwie daje równiejszą i może lepiej
wyglądającą powierzchnię. No ale musi być kupowana, a materiały organiczne z
ogrodu są za darmo do wykorzystania (mniej na kompoście, nie trzeba wyrzucać
do śmietnika, palenie nie wchodzi w rachubę). Poza tym kora jest taka ubita
i częściej musi być uzupełniana. Ściółka jakoś nie znika w takim tempie:) I
od czasu gdy takie różne podwiędnięte kawałki leżą i się ściółkują, to mam
niejasne wrażenie, że stanowią niezłą paszę dla ślimaków, które dzięki temu
oszczędzają cenniejsze rośliny:)))))

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

32. Data: 2006-07-06 14:38:11

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

..wykorzystuję w ogrodzie obcinane fragmenty krzewów, tnąc je
> na kawałki i sypiąc od razu jako ściółkę (najwyżej trzeba zwiększyć dawkę
> nawozów azotowych). I w tej wersji spokojnie można kawałki berberysów pod
> berberysy itp.:)
>
> Pozdrawiam, Basia.
Witam!Dziękuję za pomysł.Mój mąż juz nie będzie kłuć swoich rąk gałazkami a i
moje berberysy zyskają na zdrowiu i urodzie.pozdrawiam maria

33. Data: 2006-07-06 16:00:57

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik"

> O, poproszę o zdjęcia;-)

Ja wysłałam Ci wczoraj moje klomby wyłożone siankiem :-)

Serdecznie Miłka

34. Data: 2006-07-06 16:18:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

a i
> moje berberysy zyskają na zdrowiu i urodzie.pozdrawiam maria

Tylko wiesz, one kłują, choć to nic w porównaniu z ognikiem, którego
przemarznięte gałązki też pocięłam na ściółkę:) Potem szybciutko szukałam
czegoś, czym można byłoby te pięciocentymetrowe kolce z wierzchu przysypać,
bo w końcu czasami trzeba chodzić po tej ściółce ;)

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2006-07-06 19:37:30

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko wiesz, one kłują, choć to nic w porównaniu z ognikiem, którego
> przemarznięte gałązki też pocięłam na ściółkę:)
> Pozdrawiam, Basia.
Witam!Wiem coś o tym bo moje ogniki przemarzły nieomal doszczętnie i też
musiałam je przyciąć.Kłuły niemiłosiernie,jeden niestety padł ale takie sa uroki
zimy.pozdrawiam maria

Rododendrony
Rododendrony
ogrody japońskie
pernamentne pozbycie się roślin z dróżek i innych miejsc
Winogrona na tarasie - wycinanie dzungli