koreanka

21. Data: 2003-07-27 20:55:01

Temat: Re: koreanka
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> writes:

[o C. suecica]
> No właśnie, drodzy grupowicze, oświećcie mnie, czy to AŻ
> TAKI wielki rarytas, bo wyczytałam o nim co się dało, ale na temat
> stopnia rarytasowości w/wym. ani słowa).

Rarytas jak rarytas, w sprzedaży trafiają się, choć później sprzedawcy
idą w zaparte, że takiej rośliny nie ma, nie widzieli i nigdy nie było
:)

Ale dobrze wiedzieć, gdzie jest drugie oficjalne źródło :-). Więc
opiekuj się niczym dzieckiem, nie daj szczeznąć i rozmnażaj :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Dziewica imieniem Beatka
Bywała co raz na prywatkach.

22. Data: 2003-07-27 21:09:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2003-07-27 22:32:22

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dorzucic jakies procenty za detal
> ustalic kwote minimalnego zakupu
> wyznaczyc dla detalu jakis dzien w tygodniu

E tam Tadziu...
Ja trafiłam na szkółki, gdzie nikt mi za detal nie dorzucał, panie poświęcił
max uwagi i uprzejmie odpowiadały na moje banalne pytania. I mogłam wyjść z
bodziszkiem za 2,50 :-)
Moim zdaniem wszystko zależy od chęci i podejścia.

Pozdrawiam
Marta

24. Data: 2003-07-27 22:35:24

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1d6fvvgey.fsf@sapijaszko.net...
> [...]
>
> Ale dobrze wiedzieć, gdzie jest drugie oficjalne źródło :-). Więc
> opiekuj się niczym dzieckiem, nie daj szczeznąć i rozmnażaj :)

To się Ewo sprawa rypła:-)
Teraz kolejka się ustawi...
Może posadź tę sadzonkę u mnie, szybciej się rozrośnie, miejsca więcej;-)))
A ja ją potem sprawiedliwie podzielę:-)

Pozdrawiam
Marta
wciąż pod wrażeniem derenia i słoika:-)

25. Data: 2003-07-27 22:57:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bodziszkiem za 2,50 :-)
> Moim zdaniem wszystko zależy od chęci i podejścia.

Nie targowałaś się?:-)

Pozdrawia boletus

26. Data: 2003-07-28 05:54:48

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bardzo słuszny wybór, też wolę kupować bezpośrednio u producenta.
Wierz mi jednak że żaden producent nie sprzedaje szczepionych iglaków po 8
zł.
Odmiana Silberlocke ma skręcone igły, porównaj ze swoją.
Pozdrawiam
Jactro

27. Data: 2003-07-28 06:56:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bodziszkiem za 2,50 :-)
> Moim zdaniem wszystko zależy od chęci i podejścia.

ja lubie czytelne sytuacje
:)
zajmujac sie handlem
to sam (jesli moge) unikam producentow i dostawcow
u ktorych kazdy z ulicy moze kupic na tych samych warunkach
a na panderozie
majac bardzo wielu znajomych umowilem sie z nimi
ze w zaleznosci od tego gdzie stawiam auto (widoczne lub niewidoczne)
to mam lub nie mam czasu na pogaduszki
bo jak mawia jeden z moich znajomych :
"gosc choc swinia to swoje prawa ma"
:)

28. Data: 2003-07-28 06:56:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2003-07-28 08:07:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> ( hołubiąca właśnie maleńką sadzoneczkę derenia szwedzkiego.
> Nie wiem, czy to aż TAKI WIELKI rarytas, ale wiozłam z Norwegii w słoiku
> przez 5 dni i nie dam jej sczeznąć z byle powodu, mam nadzieję

Czemu w słoiku?
Dobrą =sprawdzoną metodą jest zawijanie sadzonek w kilka warstw
ligniny/chusteczejhigienicznych, namoczenie teog wszystkiego, owiązanie
(mocno) kilkoma warstwami folii , zmoczenie lekkie części zielonej i też
owiązanie folią, ale nie tak ciasno.

Folia, lignina i gumki wchodzą do tzw. niezbędnika ogrodniczego (to coś jak
zestaw wytrychów u złodzieja). :-)

Pozdrawiam, Basia.

30. Data: 2003-07-28 08:18:57

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie targowałaś się?:-)

Nie, nie umiem.

Pozdrawiam
Marta

jestem powrócony :-)
Wejscie do domu - komu placic ogrodnikom czy brukarzom
Problem z grzybami!
Przywarka japońska
Zalożenie ogrodu-kto zrobi?