koreczki - winogrona + ser i co jeszcze ?

1. Data: 2003-04-14 19:48:28

Temat: koreczki - winogrona + ser i co jeszcze ?
Od: "Grzegorz Goryszewski" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka.

Ostatnio zapodalem 'koreczki' winogrona + ser (morski i edamski). Potem
podpowiedziano mi wersje oliwka + feta.
Znacie jeszcze jakies ciekawe zestawienia koreczkowe ? Strasznie mi smakuje
takie zestawienie na wykalaczce.
Prosze podzielcie sie! :)

Pozdrawiam.

Grzegorz

1. Data: 2003-04-14 21:12:52

Temat: Re: koreczki - winogrona + ser i co jeszcze ?
Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Goryszewski wrote:

> [...]
> Znacie jeszcze jakies ciekawe zestawienia koreczkowe ? Strasznie mi
> smakuje takie zestawienie na wykalaczce.

Ja bym do tych, o ktorych piszesz dodal kawalki malych kolb kukurydzy
konserwowej, pokrajana papryke, ewentualnie kawalki wedzonego lososia i do
wykwintnego smaku kawalki surowego kopru wloskiego - bulwy (fenkuly). No i
nie zapomnij zjesc! Smaczengo!

Nik

1. Data: 2003-04-15 07:43:35

Od: "rusa" <r...@t...nsb.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. ser + pieczarka marynowana+ papryka zielona
2. krazki parówki wieprzowej cienkiej + ser + oliwka
3. kwadraty jakiejs ciemnej poledwiczki + owoc (mandarynka, kawalek
pomaranczki, kawalek ananasa np.)
4. mini kotleciki mielone (upieczone wielkosci orzecha wloskiego) + ser +
winogrono - mozna podawac na cieplo lub zimno

pozdrawiam rusa:)))

1. Data: 2003-04-15 08:54:16

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Potem
> podpowiedziano mi wersje oliwka + feta.
> Znacie jeszcze jakies ciekawe zestawienia koreczkowe ? Strasznie mi

Do tego ogórki konserwowe i oliwki
Szynka, ananas, chleb (serio - mniamusne)
Jablko, ogórek konserwowy wspomniany, winogrona, ser zólty (koniecznie
miekki!)

pzdr

1. Data: 2003-04-16 11:29:47

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Grzegorz Goryszewski" <g...@i...pl> napisal w
wiadomosci news:b7f33j$bht$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Znacie jeszcze jakies ciekawe zestawienia koreczkowe ? Strasznie mi
smakuje
> takie zestawienie na wykalaczce.

Mandarynki z puszki plus ser
Male pieczarki (surowe, bardzo dokladnie oczyszczone i przeplukane -
doslownie 5 sekund - pod wrzatkiem), pieczony schab pokrojony w kostke plus
kapary
Kapary, dobry, ostry ser i dobre wino
Kolezanka kiedys podala (ale to troche pracochlonne) taka wersje:
Z listkow salaty wykrawala spore kwadraty, skladala to w kostke o wielkosci
koreczkowej, nabijala, do tego ser i maczalo sie w to w winegrecie (wlasnie,
mozna to juz spolszczac?)

Kaska

Sledzie prosto z morza??
jaja na sniadanie wilkanocne
To może tak dla odmiany przepis na pizze ???
gdzie w wwie tort ze zdjeciem jubilata?
cos orginalnego w wersji wege na obiad wielkanocny