korespondent terenowy donosi - Lodz i okolice

1. Data: 2003-01-23 09:44:01

Temat: korespondent terenowy donosi - Lodz i okolice
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybralam sie wczoraj 'w miasto' z lista spisana z grupy.
I moze nie jest to zadne wielkie odkrycie, ale natrafilam na sklep
kosmetyczny, ktory chyba stanie sie moim ulubionym, chociaz mam nie po
drodze. :-)
Drogeria 'Natura', Piotrkowska 58.
Maja tam wszystko czego niektore z nas bezskutecznie poszukuja:
1. krem do rak 'Kozie mleko' Ziaji - faktycznie genialny! wielkie dzieki
dla Tej, ktora go odkryla :-)
2. cala seria LipoCell Bloker
3. kosmetyki firmy Norel
4. serie Fruttini - plyn do kapieli czekoladowy jest super

i cala masa innych, przede wszystkim polskich kosmetykow, a oprocz tego
chemia domowa i dosc duzy wybor zestawow prezentowych, w roznych cenach.
Tylko jeszcze nie sprawdzilam czy mozna dostac probki, ale przynajmniej
obsluga jest bardzo sympatyczna, choc nienachalna.

Pozdrawiam i zycze udanych zakupow :-)
ISIA

1. Data: 2003-01-23 09:54:23

Temat: Re: korespondent terenowy donosi - Lodz i okolice
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote in message
> Wybralam sie wczoraj 'w miasto' z lista spisana z grupy.

Super, ze jestes zadowolona. Default miasto? :-))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-23 09:56:22

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super, ze jestes zadowolona. Default miasto? :-))

O przepraszam bardzo, nie doczytalam!!!!!!!!!
Juz sie chowam pod klawiature :)
Sorry
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-23 09:59:02

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Super, ze jestes zadowolona. Default miasto? :-))

Nie, tytulowe ;-)

A tak BTW: czy jest w stolicy ulica Piotrkowska?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-01-23 10:01:08

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> O przepraszam bardzo, nie doczytalam!!!!!!!!!
> Juz sie chowam pod klawiature :)

Wylaz! :-)
"Primum non stresere..." ;-)

ISIA

1. Data: 2003-01-23 10:17:16

Od: "Entity R" <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> 2. cala seria LipoCell Bloker
> 3. kosmetyki firmy Norel
> 4. serie Fruttini - plyn do kapieli czekoladowy jest super

wow:) dzieki za tego posta bo wlasnie sie mialam pytac gdzie w Lodzi lub
okolicach..:))
jak bede miec w sobote jakis egzamin to przedtem/potem wyruszam na
Piotrkowska.
bo w niedziele to chyba bedzie ten sklep zamkniety:(
pozdrawiam
Encja

1. Data: 2003-01-23 10:28:19

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Entity R wrote:
(...)

> [...]
> Piotrkowska.
> bo w niedziele to chyba bedzie ten sklep zamkniety:(

Nie ma za co :-)
Po drodze odwiedz tez 'Mydlo i powidlo' na 6 sierpnia, chociaz pewnie
znasz ten sklep...

ISIA

1. Data: 2003-01-23 10:37:10

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote in message news:b0og3d$b0e$1@news.tpi.pl...
> Entity R wrote:
> Po drodze odwiedz tez 'Mydlo i powidlo' na 6 sierpnia, chociaz pewnie
> znasz ten sklep...

aaaaaa!, jednak dobrze mowilam, ze to powidlo bylo!:)))))
a juz sie bilam w piersi, ze skleroze mam i nie pamietam nazwy:)

tak btw, bylam tam ostatnio tuz przed gwiazdka.... weszlam i jeszcze
szybciej wyszlam. wykupione prawie wszystko co tylko dalo sie kupic, a
ludzie wyrywali sobie ostatnie kawalki mydla na wage....;) czekoladowego nie
bylo, inaczej zastanowilabym sie, czy tez nie powyrywac komus z rak;)))

pozdrawiam
L.

ps. zaryzykowal ktos kupno kremu lub balsamu czekoladowego? szczerze mowiac,
licze, ze ktos to zrobi przede mna i sie pochwali:))))

1. Data: 2003-01-23 10:53:52

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia Pankiewicz wrote:

> aaaaaa!, jednak dobrze mowilam, ze to powidlo bylo!:)))))
> a juz sie bilam w piersi, ze skleroze mam i nie pamietam nazwy:)
Glowy bym nie dala za nazwe, gdyby nie to, ze tak jest napisane na
paragonie ;-)

> [...]
> bylo, inaczej zastanowilabym sie, czy tez nie powyrywac komus z rak;)))
A teraz cicho, pusto, mydelek wybor spory (czekoladowe tez bylo i
melonowo-ogorkowe... eeech).
Aha, gdybys chciala cos na prezent to pani slicznie-klimatycznie pakuje,
moje zawinela w zielony papier, przewiazala powroslem i przypiela
zielona rozyczke, fajnie wyglada :-)

> ps. zaryzykowal ktos kupno kremu lub balsamu czekoladowego? szczerze mowiac,
> licze, ze ktos to zrobi przede mna i sie pochwali:))))
Na razie tylko chodzi za mna i pewnie dlugo jeszcze pochodzi, bo jak
zaczelam czytac grupe, to moje wydatki kosmetyczne wzrosly... hmmm...
trzykrotnie ;-(

ISIA

1. Data: 2003-01-23 10:57:04

Od: "Entity R" <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po drodze odwiedz tez 'Mydlo i powidlo' na 6 sierpnia, chociaz pewnie
> znasz ten sklep...

no akurat nie znam tego sklepu slyszalam na grupie tylko, a daleko od
Piotrkowskiej jest 6 Sierpnia? Bo ja jestem z Piotrkowa
a w Lodzi bywam z okazji bytnosci w szkole.

pozdrawiam
Encja

Fitness club we Wrocławiu?
Ku przestrodze