kosc ogonowa

1. Data: 2004-07-15 17:21:47

Temat: kosc ogonowa
Od: "Mauro" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim.

Od tygodnia mam dolegliwosci zwiazane z bolem kosci ogonowej, sa one bardzo
uciazliwe bo uniemozliwiaja mi normalne siedzenie ...po za tym nie wiem
nawet czym sa spowodowane bo nawet sie tam nie uderzyłem. Sporo jezdze na
rowerze czy to moze byc powod bolu, czy mozna sobie kosc odgniesc jakos gdy
sie siedzi przez dluzszy czas na czyms twardym?
Prosze o rade kogos kto miał podobny problem lub jesli ktos wie jak dlugo
takie dolegliwosci mogą potrwac i czy to czym grozi i czy wskazana jest
wizyta u lekarza...z gory dziekuje.

2. Data: 2004-07-15 17:44:08

Temat: Re: kosc ogonowa
Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mauro napisał:

> Czesc wszystkim.
> Od tygodnia mam dolegliwosci zwiazane z bolem kosci ogonowej, sa one
> bardzo uciazliwe.

Moja kumpela raz przeziębiła tą część ciała (ok 5 lata temu) i ból odczuwała
przez kolejne dwa lata. Nie pytałam się jej teraz czy coś się poprawiło,
ale z tego co wiem, to co jakiś czas skarży się na nawroty strasznego i
uciążliwego bólu.

Może to tylko stłuczenie, które przejdzie po jakimś czasie.
Życzę powrotu do zdrowia.
--
pozdrawiam,
Kasia

3. Data: 2004-07-15 18:14:17

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mauro napisał:
> Prosze o rade kogos kto miał podobny problem lub jesli ktos wie jak dlugo
> takie dolegliwosci mogš potrwac i czy to czym grozi i czy wskazana jest
> wizyta u lekarza...z gory dziekuje.

kiedyś po pijaku upadłem na posadzke i sobie odłamałem kawalek tej
kości.. niestety, jedynym możliwym sposobem jest odczekanie i
przemęczenie sie z bólem.. maści niewiele pomagają :(

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2004-07-16 06:26:51

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedyś po pijaku upadłem na posadzke i sobie odłamałem kawalek tej
> kości.. niestety, jedynym możliwym sposobem jest odczekanie i
> przemęczenie sie z bólem.. maści niewiele pomagają :(

Kiedyś już podawałem ten link :

http://www.kregoslup.polbox.pl/pages/kosc_ogonowa.ht

"Jadarek" - Dariusz Kral

5. Data: 2004-07-16 08:58:15

Od: "Karol" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja niestety miałem ją usuwaną :-) Dolegliwości znikneł i jest ok. a ból był
straszny - nie mogłem chodzić i normalnie funkcjonować. Teraz tylko na
zmianę pogody czuję moją kosć ogonową:-)

--
Pozdrawiam Karol
(bez kości guzicznej:-))

6. Data: 2004-07-18 14:21:07

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprędzej powinien ci pomoc lekarz - terapeuta medycyny manualnej. Polecam
link:
www.medycyna-manualna.med.pl
Tam jest lista lekarzy p- czlonków Polskiego Towarzystwa Lekarskiego Medycyny
Manualnej
A pan od kregoslup.polbox.pl predzej czy pozniej podpadnie, jest samoukiem, a
wykonuje zabiegi zastrzezone dla specjalistów.
Pozdr. dino

> [...]
> Prosze o rade kogos kto miał podobny problem lub jesli ktos wie jak dlugo
> takie dolegliwosci mogš potrwac i czy to czym grozi i czy wskazana jest

wycinanie migdalkow u 24 latka - jaki ma to sens?
alergia - obrzęk krtani
dolegliwści żołądkowe
Czy ktos zna te objawy?
bol karku/tylu glowy + mdlosci