dolegliwści żołądkowe

1. Data: 2004-07-15 16:18:03

Temat: dolegliwści żołądkowe
Od: Agnieszka Tomasik <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie wiem jak poradzić mam sobie na dolegliwości żołądkowe oraz bóle
głowy mojego męza.
Do tej pory zażywał apap na bóle głowy i rennie na dolegliwości
żołądkowe. Objawy bólów żołądka nasilają się wiosną , jesienią a także
wtesy gdy są jakieś problemy. Bóle głowy są częste, chociaż w czasie
urlopu mijają, ale nie zawsze. Co może pomóc?

2. Data: 2004-07-15 16:24:13

Temat: Re: dolegliwści żołądkowe
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Tomasik" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wtesy gdy są jakieś problemy. Bóle głowy są częste, chociaż w czasie
> urlopu mijają, ale nie zawsze. Co może pomóc?

Witam.
Przede wszystkim wizyta u lekarza.
Środki przeciwbólowe w większych ilościach lub długotrwale stosowane, źle
wpływają na żołądek.
Takie objawy mogą wskazywać na wrzody żołądka, można w aptece kupić ranigast
bez recepty.
Ale zalecam wizytę u lekarza i badania.

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

3. Data: 2004-07-16 02:56:23

Od: "Agba" <a...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

popieram wizyta u lekarza. Ale jesli zawsze na wiosne i w jesieni , to może
to kamuflarz objawów lekkiej depresji? czy nie jest on przepracowany,
wyczerpany?

4. Data: 2004-07-16 18:27:25

Od: Agnieszka Tomasik <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agba wrote:

> popieram wizyta u lekarza. Ale jesli zawsze na wiosne i w jesieni , to może
> to kamuflarz objawów lekkiej depresji? czy nie jest on przepracowany,
> wyczerpany?

możliwe, że tak, czy są jakieś lekarstwa antydepresyjne bez recepty?

5. Data: 2004-07-16 21:21:01

Od: Marysia <m...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Tomasik napisał:
> [...]
> wtesy gdy są jakieś problemy. Bóle głowy są częste, chociaż w czasie
> urlopu mijają, ale nie zawsze. Co może pomóc?

to mogą być objawy choroby wrzodowej......
proszę udać się do lekarza celem dokladnej diagnostyki

marysia

6. Data: 2004-07-17 08:20:07

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> możliwe, że tak, czy są jakieś lekarstwa antydepresyjne bez recepty?

Są ziołowe leki bez recepty.... poszukaj w goglach.

Natomiast zanim zaczniecie kurcję na własną rękę, radziłabym wykluczyć
przyczyny somatyczne...czyli najpierw wizyta u lekarza i badania.

Pozdrawiam.
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

Czy ktos zna te objawy?