kosiarka spalinowa czy elektryczna

11. Data: 2007-05-03 09:56:35

Temat: Re: kosiarka spalinowa czy elektryczna
Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Na taką małą powierzchnię trawnika kosiarka elektryczna w
> zupełności wystarczy chyba, że chcesz miec nową zabawkę. :-)
> Skoro się denerwujesz byle czym to zacznij łykać dolomit. ;-)
> Pozdrawiam ataraktycznie Ja...cki

Nowa zabawka to zawsze coś ;)

Czy ja wiem czy byle czym... a może aż tak się nie denerwuję hehe ale ten
przewód to nie jest nic przyjemnego jak się jeździ między drzewami.

12. Data: 2007-05-03 12:56:20

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mac wrote:

> Ale w tych Stanach to bez silników to chyba się nie da.
> Tam raczej wszystko spalinowe mają :)

Motocykle - tak. Kosiarki - nie.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2007-05-03 15:22:48

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mac wrote:

> Ale w tych Stanach to bez silników to chyba się nie da.
> Tam raczej wszystko spalinowe mają :)

Jestes pewien? Mieszkasz w Stanach? raczej chyba nie. Sa tu kosiarki
spalinowe, sa i elektryczne, i recznie napedzane. Jak sie ma maly
trawnik, to reczna kosiarka spokojnie wystarczy. Elektryczna jest
swietna, jak sie ma maly lub sredniej wielkosci trawnik, i dlugi kabel :)

MB

14. Data: 2007-05-03 15:53:34

Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to reczna kosiarka spokojnie wystarczy. Elektryczna jest swietna, jak sie
> ma maly lub sredniej wielkosci trawnik, i dlugi kabel :)

No ja nie mieszkam, ale Michał chyba tak (jak wynika z jego strony www).
Mój kolega z klasy mieszka tam od 15 lat ;)

Ja zawsze myślałem, że w Stanach wszystko jest największe więc i trawniki
mają duże a jak duże trawniki to i duże kosiarki, a jak duże kosiarki to
spalinowe hehe ;)

No właśnie ten długi "kabel" mi się najmniej podoba.

15. Data: 2007-05-03 15:54:23

Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Motocykle - tak. Kosiarki - nie.

A ja myślałem, że to taki zmotoryzowany kraj ;)

16. Data: 2007-05-03 17:51:13

Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mac" <m...@w...kropka.pl> napisał w wiadomości
> Ciekaw jestem jakie s Wasze opinie co do opacalnoci uycia kosiarki
> spalinowej zamiast elektrycznej przy powierzchni okoo 500-600 m2 trawnika.
> Czy warto w tak zainwestowa i dlaczego? A moe pozosta przy elektrycznej.
> Mam teraz tak ma (35cm szerokoci koszenia) i denerwuje mnie, e dugo mi
> zchodzi z koszeniem, cignie mi si przew d na ktry musz uwaa i w
> dodatku cz sto musz opr nia kosz.
> Jak mam wyda 600-700 z na wiksz elektryczn?? (znowu ten przewd) to myl
> e za te pienidze bdzie przyzwoita spalinowa (moe by uywana).

Ja dałem 250zł (koniec sezonu) za używaną czterosuwową (nie muszę martwić
się o mixol) jestem wniebowzięty ;-) do obkoszenia 16 arów. Po prostu sobie
z nią idę nie jadę powolutku jak elektryczną. Moja rodzinka przekonywała
mnie że na niecałe 4 ary tylko elektryczna... Wreszcie się zdenerwowałem
zapakowałem swoją ciotka kosiła 15 min (elektryczną 45min-1h) przy następnym
koszeniu już słychać u nich miły warkot...

Sawa

17. Data: 2007-05-03 17:55:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mac wrote:

> Ja zawsze myślałem, że w Stanach wszystko jest największe więc i trawniki
> mają duże a jak duże trawniki to i duże kosiarki, a jak duże kosiarki to
> spalinowe hehe ;)

Na naprawdę duże trawniki są traktory.

> No właśnie ten długi "kabel" mi się najmniej podoba.

Istnieją na świecie akumulatory.

Pozdrowienia,
Michał

18. Data: 2007-05-03 17:56:07

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mac wrote:
> No ja nie mieszkam, ale Michał chyba tak (jak wynika z jego strony www).

jestem pewna, ze Michal widzial i elektryczne, i spalinowe, i reczne
kosiarki, tak by wynikalo z jego uprzednich postow.

> Mój kolega z klasy mieszka tam od 15 lat ;)

a ja od 33 lat - kto da wiecej?

> Ja zawsze myślałem, że w Stanach wszystko jest największe

Tak, te filmy amerykanskie sa odpowiedzialne za wiele takich
nieporozumien. Ja mam trawnik jednohektarowy, a sasiad ma 100 m2 - nie
ma zadnych regol. Coraz czesciej trawniki zamienia sie na nasadzenia
potrzebujace mala ilosc wody, bo woda coraz drozsza.

więc i trawniki
> mają duże a jak duże trawniki to i duże kosiarki, a jak duże kosiarki to
> spalinowe hehe ;)

Ja mam taka wielka spalinowa, ale i tak mi zabiera 5 godzin, zeby caly
teren skosic. Jak mialam maly trawnik, elektryczna mi odpowiadala
bardziej, niz spalinowa, ze wzgledu na halas silnika spalinowego.

> No właśnie ten długi "kabel" mi się najmniej podoba.

Czy wziales kabel w cudzyslow, bo teraz mowi sie sznur albo inaczej?
MB

19. Data: 2007-05-03 18:05:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sawa" <f...@m...pl> wrote in message news:f1d76t$ssi$1@news.onet.pl...
> [...]
> zapakowałem swoją ciotka kosiła 15 min (elektryczną 45min-1h) przy
następnym
> koszeniu już słychać u nich miły warkot...

Najlepsza z własnym napędem.

20. Data: 2007-05-03 18:10:08

Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam taka wielka spalinowa, ale i tak mi zabiera 5 godzin, zeby caly
> teren skosic. Jak mialam maly trawnik, elektryczna mi odpowiadala
> bardziej, niz spalinowa, ze wzgledu na halas silnika spalinowego.

Hałas to dla mnie nie jest problem. Moje pierwotne pytanie dotyczyło innej
kwestii.

> Czy wziales kabel w cudzyslow, bo teraz mowi sie sznur albo inaczej?

Kabel to jest podziemny albo podwodny, pozostałe to są przewody.
Tak się zawsze mówiło. Zapytaj jakiegoś elektryka.

Murraya
Co to jest?
sadzonki arbuzów
umarła leszczyna!
[ntg] [spam] Zawieszki pomidorowe. Forum rolnicze?