kosiarka spalinowa czy elektryczna

31. Data: 2007-05-04 11:49:55

Temat: Re: kosiarka spalinowa czy elektryczna
Od: "OkO" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wszytsko ładnie pieknie ale nic nie piszecie na temat uzytkowania kosiarki
spalinowej
w przypadku jak działka nie jest płaska ale delikatnie opchyła.

To co wtedy?

pozdro_

32. Data: 2007-05-04 12:01:56

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 May 2007, OkO wrote:

> [...]
> spalinowej
> w przypadku jak działka nie jest płaska ale delikatnie opchyła.

Jesli dzialka jest delikatnie opchyła to trzeba kupic kosiarke z silnikiem
czterosuwowym. A swoja droga to czy juz pojawily sie kosiarki na ogniwa
paliwowe?

Pozdr.

D.P.

33. Data: 2007-05-04 19:19:09

Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...

> Jesli dzialka jest delikatnie opchyła to trzeba kupic kosiarke z silnikiem
> czterosuwowym. A swoja droga to czy juz pojawily sie kosiarki na ogniwa
> paliwowe?

???? A co ma 4 takt do pochyłości? Ja właśnie bym wybrał 2 takt ponieważ nie
wylewa się olej. Widziałeś kiedyś piły motorowe podkaszarki itp 4-sówowe?

Na pochyłą działkę mocna kosiara z dużymi tylnimi kołami (rowerowe) z
napędem.

Sawa

34. Data: 2007-05-04 20:34:43

Od: "mac" <m...@w...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ???? A co ma 4 takt do pochyłości? Ja właśnie bym wybrał 2 takt ponieważ
> nie
> wylewa się olej. Widziałeś kiedyś piły motorowe podkaszarki itp 4-sówowe?

suwowe ;)

35. Data: 2007-05-04 21:03:32

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mac napisał(a):

> suwowe ;)

Daruj kobiecie.
Wars.
;-)

36. Data: 2007-05-04 21:12:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f1g71v$rfe$2@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> Daruj kobiecie.
> Wars.
> ;-)
Hejka. Chyba sowie a właściwie czterem sowom. ;-)
Pozdrawiam identyfikacyjnie Ja...cki
PS Święty Sawa - najważniejszy święty w serbskiej cerkwi prawosławnej

37. Data: 2007-05-04 21:40:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 May 2007 13:49:55 +0200, OkO napisał(a):

> [...]
> spalinowej
> w przypadku jak działka nie jest płaska ale delikatnie opchyła.

Kosi się "wzdłuż" zbocza.

Pozdrawiam,
Marta i mocno pochyły ogród.

38. Data: 2007-05-05 05:22:34

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Dlaczego nie kupisz traktorka?
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Ja mam Toro Z Mower - zero turning radius. Lubie kosic ta kosiarka -
siedzie jak na tronie, duzo mniej trzesie, niz na traktorze - mam ten model:

http://www.toro.com/home/zeroturn/timecutterz/z480.h
tml

Jesli chodzi np. o mowing deck podczepiany do traktora typu John Deere,
to duzo wiecej spala paliwa i duzo wolniej chodzi. No i trzeba miec John
Deere, ktorego mam tylko we snach. Po 15 taczkach nawozu dziennie snie o
traktorze nawet na stojaco z otwartymi oczami.

MB

39. Data: 2007-05-05 08:22:26

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> writes:

> Ja mam Toro Z Mower - zero turning radius. Lubie kosic ta kosiarka -
> siedzie jak na tronie, duzo mniej trzesie, niz na traktorze - mam ten model:

> [...]

O Jezu, za takie pieniądze to się w Polsce samochód kupuje, a nie
kosiarkę do ogródka...

MJ

40. Data: 2007-05-05 12:32:35

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Ja mam Toro Z Mower - zero turning radius. Lubie kosic ta kosiarka -
> siedzie jak na tronie, duzo mniej trzesie, niz na traktorze - mam ten
> [...]

Ja coś takiego właśnie nazywam traktorek (nie chodzi mi o duży traktor).

A nie możesz mieć przyczepki do Toro?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Murraya
Co to jest?
sadzonki arbuzów
umarła leszczyna!
[ntg] [spam] Zawieszki pomidorowe. Forum rolnicze?