kosmetyczka dla mężczyzn(rzeszów)

1. Data: 2002-11-20 20:19:56

Temat: kosmetyczka dla mężczyzn(rzeszów)
Od: "pietlek" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś ógłby mi jakąś kosmetyczke polecić w Rzeszowie?
chodzi o oferte dla mężczyzny(o ile to jakaś różnica).

Chcę pójść bo... może być ciekawie :)

btw, czemu na news.tpi.pl nie widze pl.rec.uroda? Na jakim serwerze newsów
znajdę tą grupę?

thx

1. Data: 2002-11-21 08:49:31

Temat: Re: kosmetyczka dla mężczyzn( rzeszów)
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> btw, czemu na news.tpi.pl nie widze pl.rec.uroda? Na jakim serwerze newsów
> znajdę tą grupę?

Hmmm dziwne...bo ja na news.tpi.pl własnie widze ta grupe.

Mich'ata

1. Data: 2002-11-21 09:21:15

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Mich wrote:

> Hmmm dziwne...bo ja na news.tpi.pl własnie widze ta grupe.
>
> Mich'ata

Odświeżyłem liste i faktycznie jest.
Ta grupa chyba jakaś nowa?

--
Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam

1. Data: 2002-11-21 10:26:15

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Pietlek' Janik wrote:

> Odświeżyłem liste i faktycznie jest.
> Ta grupa chyba jakaś nowa?

A nowa, nowa:)
M.

1. Data: 2002-11-22 11:39:11

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem pewna, ale chyba do REMARI (kolo Tesco) moze przyjsc facet. sa 2
kosmetyczki, obie fajne, ale jedna lepsza (zapomnialam imienia). zabieg 3
godzinny kosztowal 70 zl. bylo super ! i profesjonalnie

maja (Rzeszow)

Art Deco
BIELENDA
podkład matujący