kosmetyczka - oczyszczanie twarzy

1. Data: 2004-04-24 18:34:10

Temat: kosmetyczka - oczyszczanie twarzy
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

byłam dziś u kosmetyczki na oczyszczaniu twarzy Po przyjściu do domu
oglądnęłam dokładnie i co się okazało twarz nie jest doczyszczona tzn nie
wszystkie czarne krosteczki z nosa brudki nie są usunięte. fakt nie byłam
dość dawno u kosmetyczki ale to chyba nie podwód aby wszystkiego nie usuwać.
We wtorek umówiłam się na zamykanie naczynek Czy w związku z tym powinnam
reklamować to oczyszczanie i prosić o poprawę czy lepiej poprosić o zniżkę
na zamykanie ?

edward u

1. Data: 2004-04-24 19:38:39

Temat: Re: kosmetyczka - oczyszczanie twarzy
Od: "Rua" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> reklamować to oczyszczanie i prosić o poprawę czy lepiej poprosić o zniżkę

teoretycznie mozesz, a praktycznie to najczesniej taka pani bedzie obrazona.
jesli masz odwage, to lepiej poprosico doczyszczenie, niz znizke na inny
zabieg i tu zostac niedoczyszczona:)

1. Data: 2004-04-25 10:10:02

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kosmetyczka nigdy ci nie usunie wszystkiego naraz. jest okreslony czas przez
jaki mozna usuwac zanieczyszczenia twarzy i nie powinno sie go przekraczac.
poza tym sa takie zaskorniki ktore mimo usuwania zawsze beda widoczne bo
taka ich uroda.

fakt nie byłam
> usuwać.

poprostu szczerze z nia porozmawiaj i powiedz co zauwazylas, ze nie do konca
jestes zadowolona.

pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-04-25 13:10:53

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u wrote:
> [...]
> Czy w związku z tym powinnam reklamować to oczyszczanie i prosić o
> poprawę czy lepiej poprosić o zniżkę na zamykanie ?

Ja bym reklamowała i już nie szła więcej do takiej kosmetyczki.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-25 14:02:39

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym reklamowała i już nie szła więcej do takiej kosmetyczki.

do tej kosmetyczki napewno wiecej juz nie pojde Ale naczynka robi inna PAni
A ile sie targowac oczyszczanie kosztowało 60 a naczynka maja mnie kosztowac
50 CHce zeby mi dala znizke na naczynka tylko ile jej zaproponowac zeby sie
za bardzo nie osmieszyć

1. Data: 2004-04-25 14:47:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

edward u wrote:

> [...]
> maja mnie kosztowac 50 CHce zeby mi dala znizke na naczynka tylko ile
> jej zaproponowac zeby sie za bardzo nie osmieszyć

A może zapytać, ile oni sami zaproponują? Powiedz, jak wygląda sytuacja i że
nie jesteś w pełni zadowolona z zabiegu, a potem zapytaj się czy w związku z
tym są skłonni zaproponować Ci jakiś rabat na kolejny zabieg.

Ligeia

1. Data: 2004-04-25 19:10:19

Od: "Rena" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie jesteś w pełni zadowolona z zabiegu, a potem zapytaj się czy w związku
> tym są skłonni zaproponować Ci jakiś rabat na kolejny zabieg.

a moze najpierw zapytaj, co proponuja, a potem dopiero, jak cie nie zain
teresuje ich propozycja, to wysun swoja? moze pani sie tak przejmie, ze
zaproponuje ci wiecej, niz bys chciala?

Re: peeling z Avonu-dylemat
YR, Pro-Retinol Eclat 3 D - prośba o opinie
mam dylemat:))
obgryzywanie paznokci
wasz stosunek....