kosmetyczka w Gliwicach

1. Data: 2004-07-08 19:19:24

Temat: kosmetyczka w Gliwicach
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od niedawna mieszkam w Gliwicach i nie znam jeszcze zbyt dobrze tego miasta
a juz napewno nie znam dobrych salonow kosmetycznych.
Do mojego starego miasta nie mam mozliwosci wybrania sie (kosmetyczka jest
tam rewelacyjna!!) przez co nieco zaniedbalam swoja twarz i chcialabym ja
oczyscic.
Prosze o podanie jakis namiarow i w miare mozliwosc kosztow tego zabiegu.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-07-10 17:38:34

Temat: Re: kosmetyczka w Gliwicach
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> [...]
> oczyscic.
> Prosze o podanie jakis namiarow i w miare mozliwosc kosztow tego zabiegu.
robilam tam kiedys manicure i calkiem niezle wyszlo, ale widzialam, ze
gabinet ma wiele zabiegow pewnie jest troszke drogi jak na gliwice, ale
moze warto tam sprobowac: Na Zwyciestwa w takim nowym hotelu - po drugiej
stronie ulicy domu handlowego Ikar idac w strone dworca. Dokladniej nie
pamietam:P

A pewnie fryzjera tez bedziesz szukac:) Tu polecam Zakład Beata przy Gwardii
Ludowej 1 tel 237 94 84, szczegolnie polecam szefowa albo Hanie :)

Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-11 06:15:01

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki :)

Pozdrawiam...

Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Gwardii
> Ludowej 1 tel 237 94 84, szczegolnie polecam szefowa albo Hanie :)

jakie kremy koloryzujace?
mietowy zel pod prysznic/szampon yves rocher
katalogi fryzur
[wro] propozycja spotkania PRU
peeling z kawy